. Alleen ik heb fouten gemaakt, de eerste omloop 151.78 dit was dus net buiten de tijd, ik wist niet dat het zo snel moest zijn. Daar heb ik dan nog eens 2 ballekes eraf en 20 twintig strafpunten en 6.78 strafseconden. De tweede omloop was iets betere tijd 142.58 met drie ballekes eraf dus 15 strafpunten. Zo ben ik als laatste geeindigd, dit vond ik niet zo plezant maar ja volgende keer beter.Ik moest dus voor mijn eerste keer ook de eerste rijden en kon niet eens kijken naar andere hoe zij reden en waar de meoilijkheden zitten enzo. Ik dacht achter mijn eerste omloop dat ik het goed had gedaan...tot je de rest ziet rijden....ik heb nog veel te leren maar ik was wel heel erg tevreden van mijn ponny Star, hij heeft goed gelopen, was heel erg wendbaar en luisterde perfekt. Er was wel belangstelling voor mijn kleine schat want de er was iemand geintresseerd in hem en hij vroeg of hij niet te koop was.
Natuurlijk niet.Hier wat aktie foto's
poort 2

Uit de ene piste naar de andere in galop naar H14 poort A

H 14, van A naar B omgekeerd door mijn C(dit leverde 20 strafpunten op)

H 14 van A naar B in draf, hij was wat snelheid verloren door de korte wendingen

Uit H 14 omgekeerd door C dit is toegestaan (geen strafpunten) opweg in volle galop naar poort 15

Van poort 17 afwenden naar 18 in vertragend in galop

Van poort 19 naar de finish, in draf want hij had enorm snelheid verloren door het kort afwenden hij had geen kracht genoeg om de finsh in galop te nemen.

Dan buiten even uitstomen hihi....

Zo wat vinden jullie ervan?