wie een beetje regelmatig in de Kraamstal kwam weet wel dat ik verslaafd was aan het Dikke Buiken Topic... mijn meisie was namelijk drachtig en dat vond ik geweldig. Ik babbelde wat af. Dus wanneer een merrie drachtig is, is het trainingsniveau bij mij sterk gedaald, het was een beetje lang leve de lol en ik hobbelde maar een beetje voorzichtig met haar de bak rond om haar wat beweging te geven en verder niks te forceren.
maar op 30 januari kwam er een einde aan.
ze verwierp toen een dode tweeling na precies 9 maanden dracht.nu twee weken later ben ik er weer opgeklommen. Dus mijn houding is bagger en het was koud, vandaar die megajas. Ik was vreselijk verkouden, cap is te klein en hollyday had energie voor 10. Ik dacht dat dat wel mee zou vallen maar het was niet leuk rijden, de meeste bokken zijn dus niet gefotografeert gelukkig, maar wel gefilmt, al wil de film op de computer niet zo super verlopen.
Hollyday en ik zien er dus niet uit. Maar dat geeft niet Over twee weken komt er nog meer foto's dan kunnen jullie een beetje zien dat we het wel degelijk kunnen.
In maart gaan we eindelijk op les dus dat wordt wel leuk. de foto's dan maar....
ik eerst, thuis op de bank met mijn rode haar, wat al een beetje zijn natuurlijke kleur terug krijgt, het was veel roder, maar dan zien jullie dat ik minder lelijk ben op de rijfoto's want die zien er werkelijk niet uit.

dan hollyday en ik twee jaar terug....

hollyday en ik in een drafje, het lijkt stijfjes maar het is een momentopname hoor.

het was een minibok vergeleken met de rest maar deze stond normaal op een foto

weer een drafje

verzamelen... voor zover mogelijk

even een hoofdpicture tussendoor waarin ze in volle vaart voorbij stoof

hol weer een een ruime draf. en die teugels die los hangen moet ik ook eens gaan verbeteren...

en hier was ze weer weggestoven, teugels hangen wat los, omdat het onverwachts was..

tot slot nog even twee foto's toen ze nog gepoetst moest worden.

de punten die ik even het verbeteren waard vind:
- mijn beenhouding is niet altijd optimaal
- mijn handen mogen wat hoger en naast elkaar
- beter voor me uit kijken
- teugels wat korter
waar ik me voor schaam is dus mijn houding, mijn idiote te kleine cap waar ik deze week nog een andere voor wil kopen. En mijn jas is ook diep triest, hij mag dan wel warm zijn maar ik zie er niet uit terwijl ik altijd recht op mijn paardje ziet hoor dus commentaar over rechtop zitten vind ik dan onterecht.
ik hoop dat jullie nog wat positiefs vinden
Veel kijk plezier, zou het fijn vinden voor commentaar tips en dergelijke...
afkraken mag, maar wel op vriendelijke toon en voorbeelden, verwijzingen.... oke?

dus das zeker iets positeiefs!
. Ze ziet er fris en vol energie uit! 
Haha nee grapje. Niet zo negatief over jezelf. Je ziet er goed uit hoor en die dikke jas daar rijdt iedereen mee in dit weer