Sörli@wedstrijd in Malden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_RobinA_

Sörli@wedstrijd in Malden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:52

Heey,

vandaag weer wedstrijd gehad in Malden. Het losrijden was buiten en normaal gaat het dan niet goed. Is ie veel te kijkerig en schrikachtig en krijg ik em niet aan het lopen. Maar vandaag ging het echt goed. Ik kreeg hem na een minuut of 15 goed aan het lopen en toen bleef het ook goed gaan. Ook de eerste proef was echt heel netjes. Ook daar is hij vaak kijkerig en krijgt hij last van spanning, maar vandaag keek hij wel, maar bleef relaxed. Tweede proef nog wat meer voorwaarts gereden, maar hij was af en toe te goed aan mijn been waardoor hij een keer in galop aansprong, waar hij gewoon moest draven. Ook sprong hij een keer in de foute galop aan, omdat die hoek toch best wel eng was. Maar toch met een supergevoel beide proeven gereden.
Dus later even coupons gaan ophalen. Bleek dat ik de eerste proef 147 pnt had en de tweede proef 150. Ik was het niet helemaal (nou ja, eigenlijk helemaal niet) eens met de punting. (De hele ring was trouwens laag gepunt.) Vooral omdat de eerste proef veel beter was dan de tweede en ook omdat er dingen opstonden die ik niet heb gedaan. Zo stond er dat ik een keer op het verkeerde been reed terwijl ik daar altijd heel goed op let en dus ook zeker weet dat ik dat niet heb gedaan. Maarja, ik ben toch supertevreden op sur en die punten kunnen dat gevoel niet wegnemen Hier dus een paar foto's van het losrijden, ik zat er toen net op dus hij liep nog niet super.
De witte stippen op de foto is trouwens sneeuw

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik geloof dat ik even het laatste knotje aan het controleren was, dat was los aan het gaan

Afbeelding
Beetje stelling vragen

Afbeelding
Hier werd hij helaas net een beetje sterk, hij was nog redelijk fris.

Zo dit waren ze weer, commentaar mag, maar wel vriendelijk!
Och ja, hakken uitdrukken en meer een knik bij mijn elleboog weet ik, dus dat hoeft niet perse genoemd te worden, dat weet ik toch al!

verona20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:56

ziet er netjes uit hoor, inderdaad wel balen dat de jury zulke lage punten gaf maar ja jij bent tevreden en daar gaat het uiteindelijk om....
Succes verder!!!

__sanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:58

ziet er erg netjes uit idd, als jij tevreden bent is het goed he!

Fionaatje

Re: Sörli@wedstrijd in Malden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:00

Heey!

mooi dat het allemaal goed ging! jammer van de jury maarja als jullie gevoel maar goed is, dat is het belangrijkst.
op de foto's hmm mijn commentaar vind het d'r een beetje verkrampt uitzien vooral de laatste foto maar dat had ik je al verteld
en je hakken iets meer uitdrukken en die knik in je arme hea, maar daar word aan gewerkt ofniet

sjimmeltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:01

hey..super leuk paardje! is die laatste foto gemaakt met het losrijden? want wij mogen nooit met peesbeschermers in de ring!!

_RobinA_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 19:04

@verona20: idd, het gaat voor mij om het gevoel en dat was goed
@Fionaatje: ja, dat had je idd al verteld maar dat kwam vooral omdat hij in het begin heel fris was en dan ga ik ongemerkt toch net wat gespannener zitten. Later was dat gelukkig weer weg!
@sjimmeltjuh: dat was idd met losrijden

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:59

hee, dat is heel dicht bij mij stal, de zoon en dochter van de eigenaar hadden daar vandaag ook wedstrijd!
ziet er goed uit!

SandraR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:08

HEy
Kei fijn dat het goed was gegaan!! Let maar niet op de Jury ,, die kunnen zo krom punten:S Maar dr zitten ook goede jurys bij ( voor ik commentaar krijg:P)

Sorli is echt een heeel leuk paardje! En t gaat goed zo te horen allemaal:P dat is 't belangrijkste!

_RobinA_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 14:41

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!!!
@paardentrut: ja het gaat ook goed enne, dat gaat het met jou en Vanique van de zomer ook hoor!!!

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:43

Hey das VCM!

_RobinA_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 17:54

@Cyntje: dat klopt

Cyntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:22

Ik ben een tijd heel veel meegeweest met m'n vriendin, die rijdt op maandag (oefenen) en donderdagavond bij nikay. Met een fjordje.
Veel succes met sorli!