vandaag weer wedstrijd gehad in Malden. Het losrijden was buiten en normaal gaat het dan niet goed. Is ie veel te kijkerig en schrikachtig en krijg ik em niet aan het lopen. Maar vandaag ging het echt goed. Ik kreeg hem na een minuut of 15 goed aan het lopen en toen bleef het ook goed gaan. Ook de eerste proef was echt heel netjes. Ook daar is hij vaak kijkerig en krijgt hij last van spanning, maar vandaag keek hij wel, maar bleef relaxed. Tweede proef nog wat meer voorwaarts gereden, maar hij was af en toe te goed aan mijn been waardoor hij een keer in galop aansprong, waar hij gewoon moest draven. Ook sprong hij een keer in de foute galop aan, omdat die hoek toch best wel eng was. Maar toch met een supergevoel beide proeven gereden.
Dus later even coupons gaan ophalen. Bleek dat ik de eerste proef 147 pnt had en de tweede proef 150. Ik was het niet helemaal (nou ja, eigenlijk helemaal niet) eens met de punting. (De hele ring was trouwens laag gepunt.) Vooral omdat de eerste proef veel beter was dan de tweede en ook omdat er dingen opstonden die ik niet heb gedaan. Zo stond er dat ik een keer op het verkeerde been reed
terwijl ik daar altijd heel goed op let en dus ook zeker weet dat ik dat niet heb gedaan. Maarja, ik ben toch supertevreden op sur en die punten kunnen dat gevoel niet wegnemen
Hier dus een paar foto's van het losrijden, ik zat er toen net op dus hij liep nog niet super.De witte stippen op de foto is trouwens sneeuw
Ik geloof dat ik even het laatste knotje aan het controleren was, dat was los aan het gaan
Beetje stelling vragen
Hier werd hij helaas net een beetje sterk, hij was nog redelijk fris.
Zo dit waren ze weer, commentaar mag, maar wel vriendelijk!
Och ja, hakken uitdrukken en meer een knik bij mijn elleboog weet ik, dus dat hoeft niet perse genoemd te worden, dat weet ik toch al!