ze begon nu echt bang te worden en durfde eigenlijk niet zoveel meer.
Na wat beraad met ouders en haarzelf vandaag eens gekeken of ik haar vertrouwen kon opkrikken door haar op het braafste paard ter wereld te zetten. mijn trouwe Lowara
inclusief Australian Stocksaddle zodat ze wat steviger zit.Vond het zo dapper dat ze het aandurfde, ze heeft netjes gedraafd en zelf een stukje galop laten zien!
Voor deze toch wel dappere actie van haar dacht ik,dat zet ik op bokt neer!
Dus voor het feit dat ze iets naar voren zit ( angst, gaat in foetushouding zitten) en dat Lowara de kop vol de lucht in heeft ( zelfs elastiek helpt niet meer
) hou er rekening mee dat ze pas 20 lessen heeft gehad en dus angstig is.waar ooh waar zitten hier die knopjes...
Het blijft een beetje eng..
Lowara denkt.. hangen..hangen..

en tussendoor hobbelt Xandra ook nog, die de eer had Cezanne te rijden die al 3 weken stilstond
en 2 seconden hierna schoot Cezanne weg
Lowara loopt hier trouwens wel netjes!
Xandra werd vandaag gebruikt om steeds voor Lowara te rijden zodat Lianne minder hoefde te sturen. Hier Cezanne....
en daar komen Lowara en Lianne erachteraan

en hier begint Lianne er zowaar de lol weer van in te zien
( Lowara begint meer en meer op een giraffe te lijken)Xandra hield het tempo lekker actief
en Lianne durfde dit tempo ook aan

even de andere kant op
Na een tijdje toch het elastiek er even afgedaan ivm het hangen. Lianne vond dit even wat eng omdat het hoofd nu helemaal omhoog ging
Dapper doorzetten
en het ultieme bewijs dat ze vandaag in de galop heeft gezeten.
ze durfde eerst echt niet,maar na 10 minuten praten en alles uitleggen toch proberen. ( en ja, ik zeg "achterover..heel goed"
)TADAAH:
http://www.zippyvideos.com/4871829233699756/mov03650/
Lieve standfoto
En onze oude oma niet te vergeten

en? knap toch? Zo zie je maar weer dat er best dappere ruiters bestaan

wat moest ze anders haha
Dan denk ik: het was voor beide partijen (ruiter + paard) beter geweest om een ervaren paard te kopen...