Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar waarom wil je hem leren overspringen? rij je wedstrijden met hem? in de dressuur? als dat wel zo is, zou ik (als het mijn paard was) nog niet leren over springen.. je krijgt contra galop op een gegeven moment ook in de proef en krijg het overspringen er dan maar uit! de "vliegende" wissels komen pas in de Z2 WowAmigo schreef:Op het gebruik van een balk is overigens weer aan te merken dat er kans is dat ze achter na gaan springen! Ik gebruik dat zelf niet, dus ik heb er geen ervaring mee, maar is iets waar je rekening mee kunt houden.
Maar schreef:bedankt voor iedereen ze tips ik ga er zeker wat mee doen.
Z zal hij denk ik nooit lopen. En ik wil hem gewoon een envoudige wissel leren.
whatever01 schreef:trouwens.. (ik wil me er niet mee bemoeien hoor) maar waarom wil je hem leren overspringen? rij je wedstrijden met hem? in de dressuur? als dat wel zo is, zou ik (als het mijn paard was) nog niet leren over springen.. je krijgt contra galop op een gegeven moment ook in de proef en krijg het overspringen er dan maar uit! de "vliegende" wissels komen pas in de Z2