ik ging samen met een vriendin longeren, enja en het fototoestel moet ook mee!
foto's van het longeren zonder bijzet heb ik niet

hier de foto's:
sorry voor de hoeveel heid maar ik vond ze erg leuk
commentaar en tips zijn welkom
gr. janise
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hier verpest je je haflinger volledig mee, de spieren in zijn rug zijn er nog lang niet klaar voor zo rond en diep te rijden.
Adil18 schreef:Veel te diep!!! Je dwingt hem de verkeerde houding aan te nemen, het paardje kan zo niet z'n lichaam bewegen zoals het zou moeten. Hij loopt echt over de kop, ik had bij sommige foto's echt het idee dat ie over z'n eigen snufferd zou gaan struikelen!!!

) touw wat niet snijdt. 
iSaBeLL schreef:nou sorry hoor !!
op de foto's ziet het er misschien strak uit maar hij liep heletijd hastikke ontspannen ! en hij moest deze keer juist goed ontspannen lopen naar beneden . en met longeren mag dat best . dus asjeblieft geef hier geen commetaar meer op !![]()
Gr. janise

Op de 1e 4 foto's ziet het er wel ontspannen uit.
(Niet dus..
) doordat je deze houding afdwingt lijkt het misschien voor jou ontspannen maar issie duidelijk niet. Ga eerst eens een cursus voor voor longeren voordat je dat gaat doen. Je maakt paarden namelijk snel kapot hiermee
. Je hbt het waarscjinlijk nooit geleerd, waardoor je het ook niet weet hoe je het moet doen, dus maar iets doet waarvan je denkt dat je het goed doet Gebeurt heel vaak!

RiversL0ve schreef:Wat loopt dat paard diep zeg!!:O En het paard heb er duidelijk geen plezier in, zo aan zijn ogen en oren te zien...
Dit is een heel andere oorstand dan als ze oren plat naar achteren in de nek liggen...!
Verpest der dan ook niet! iSaBeLL schreef:nou sorry hoor !!
op de foto's ziet het er misschien strak uit maar hij liep heletijd hastikke ontspannen ! en hij moest deze keer juist goed ontspannen lopen naar beneden . en met longeren mag dat best . dus asjeblieft geef hier geen commetaar meer op !![]()
Gr. janise