Het was nog even spannend of ik wel kon gaan, zoals sommige van jullie misschien wel hadden gelezen op VvdD, was ze woensdag gaan hangen en achterover gevallen, op haar rug dus.
De volgende dag een dik been, en kreupel, ik zag het al gebeuren, kon niet gaan, maar zat er maandag weer op, het was niet meer dik, en ze liep weer helemaal goed.
Woensdag, donderdag en vrijdag nog les gehad, en vandaag er even flink tegenaan!.
Moest om 10 over half 10 starten, dus stond om 6 uur al weer naast mijn bed, het is nl. voor mij ong. een uur rijden.
Sharona had dr knotjes perfect laten zitten.........
Ingeladen, en hup, op weg.
Daar lekker los gereden, in het begin dachten we even, ohoh, ze kan beter lopen, maar ze liep voor mijn proefje echt fijn!
Toen de laatste voor mij, en ik mocht vast in het stukje ervoor zeg maar even rijden, daar stonden planten, en Sharona dacht dat het vleesetende planten waren die paarden aten ofzo, maar na een paar keer was dat ook geen probleem meer.
Toen de ring in, eerst natuurlijk een beetje loeren, beetje tegen dr praten, klopje geven, na 1 rondje was het al weer goed, is snel voor haar!
........Ik had een lekker gevoel over mijn proef, ik wist dat ik geen kans had om een prijs te halen, ik hoopte dat ik bij de 1e 10 zou eindigen.
Ik ben 8e geworden, had 158 en 152 punten, ik was tevreden!! (er deden er trouwens 15 mee)
mijn lieve pony
nouja, de foto's, geen mooie kwaliteit, maar je ziet iets!!
......Is trouwens allemaal met losrijden, en er zitten geen spetterende foto's bij ofzo!
Ik denk een beetje richting schouder voor, want anders beetje veel stelling.
Weer even lang en laag, werkt echt super bij dr!
Wordt ze zo los van!........
Kaboem, op de voorhand, en achterover zitten!.
Opzich wel nette foto, heb alleen mijn tenen te ver naar buiten.
Dit waren de foto's, je kan er commentaar op geven, maar denk dat je niet veel ziet, dat ik aan mijn houdig moet werken weet ik al, maar flik het vaak toch om in de proef redelijk netjes te zitten