de mooiste sprong
en eventjes na poseren
danja sprong wel steeds raar maar dat doet ze nu niet meer gelukkig
ik wil graag commentaar alleen ik zal nieuwe foto;s er op zetten want dezen zijn oud 
ze is nu ook minder dik hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik wil graag commentaar alleen ik zal nieuwe foto;s er op zetten want dezen zijn oud 

haha

alsof ie alleen met zn voorbenen erover springt, en dan net op tijd zn achterpoten er overheen trekt. Verder wel leuk ponytje! Hij heeft een lekker buikie erop zitten zie ik 
Hij huppelt ermeer over heen of niet
TillyFan schreef:Wat eeen DikkertjeHij huppelt ermeer over heen of niet
en ik zou inderdaad wat nieuwe foto's plaatsen want dan kunnen we comentaar geven over je rijstijl van nu en niet van laatst

NoOoMiE schreef:Bij die eerste foto's springt ie er erg raar overheenalsof ie alleen met zn voorbenen erover springt, en dan net op tijd zn achterpoten er overheen trekt. Verder wel leuk ponytje! Hij heeft een lekker buikie erop zitten zie ik
groetjes Naomi

ankythebest schreef:nou alle maal bedankt voor jullie commentaar maar als ik hoger ga trapt ze hem er af dus ik moet op bouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:@:@:@:@![]()
![]()
![]()
![]()
dus ik weet zelf tog wel wat ik doe nou voor de genen met het leuke commentaar dank jullie