Omdat het zo hard waaide en Nickey dus al een poosje niet echt gereden of gewerkt is heb ik haar maar eerst aan de longeerlijn gedaan.Ze zet normaal gesproken niet snel een stap verkeerd maar ze had behoorlijk storm in haar koppie. Nou dat leverde dus een paar beste bokkesprongen op en een benauwd piepen langs de kant "mam we willen ook morgen wel beginnen met rijden hoor!!" Ze was gelukkig snel rustig en ze hebben toch veel lol gehad.
Ik heb jammer genoeg alleen foto's van het longeren(draf) de rest is mislukt en als toetje besloten de batterijen het voor gezien te houden. Tja....volgende keer beter.
nou dit is ze dus.

de kids aan de kant zijn leuker dan ik.

het zadel schuift een beetje naar voren,ze is nogal rond en heeft bijna geen schoft.Het zadel heeft een redelijk brede boom en het lijkt goed te passen ,drukt ook nergens,maar toch schuift het.Ook lijkt het of het kiept maar dat doet ie weer niet ,het dekje zit een beetje knullig. tips zijn altijd welkom!!
groetjes Jarnien
De paarden hebben gezellig samen in de bak gelopen,is wel te zien aan die giga zooi!! en allemaal te druk om op te ruimen,ik vandaag ook schaam!!
Mooie draf heeft ze.

Komt helemaal van de rug!
.
Het zadel was voor onze vorige pony(is 3 mnd oud!),maar qua omvang doet Nickey niks voor haar onder en een schoft heeft ze ook bijna niet. Wat kan ik hieraan doen? Ik heb evt. wel een staartriem liggen maar weet niet of dat de oplossing is. Hebben jullie nog tips voor me,of moet ik gelijk weer een ander zadel kopen?