Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Randy01 schreef:Als het paard (van nature) al redelijk in balans is in de galop en als jij als ruiter altijd duidelijk bent (geweest) in je beenhulpen, is een wisseltje springen echt niet moeilijk hoor. Ik denk dat er meer ruiters zijn die er moeite mee hebben, dan paarden! Het gaat absoluut om de juiste timing van de ruiter.
) te maken had, maar om dat dan nog even zó duidelijk voor je ogen bevestigd te zien worden...Hahaha, dat maakt je dan weer even goed duidelijk aan wie het ook alweer ligt als je nieuwe oefening verre van vlekkeloos verloopt.
Ik heb niet in je profiel gekeken en ik weet niet op welk niveau je nu rijdt, maar als je wat verder komt tijdens je training en als je dingen meer bevestigd hebt (en waarschijnlijk meer voor jou dan voor je paard omdat jij denk ik een bovengemiddeld intelligent paard hebt) dan worden die wissels een eitje voor je. Zéker omdat jouw paard het al zo lekker heeft opgepakt.