Romanov @ work, in de buitenbak dit keer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Odin

Romanov @ work, in de buitenbak dit keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 11:07

Lekker in de buitenbak gereden, dus dit keer wat duidelijkere foto's dan in de binnenbak laatst.

Het was behoorlijk koud, en Romanov was best fris. Hij heeft veel gehinnikt omdat hij alleen in de bak liep. Daardoor misschien een beetje spanning van mijn kant, het valt me op dat mijn binnenhand soms wat teveel terugwerkt.
En ik mag wel eens wat meer onder mijn cappie vandaan gaan kijken!

Afbeelding
Lekker instappen.

Afbeelding
Losdraven

Afbeelding
Hier loopt hij wat hoger ingesteld

Afbeelding
Klein beetje verruimen

Afbeelding
Volgende keer lachend in de camera kijken!

Afbeelding
Ik kijk richting het massaal toestromende publiek!

Afbeelding
Brave Rommie!

Afbeelding
Weer ietsjes hoger, dat gaat soms best aardig al

Afbeelding
Lekker ruim draven

Afbeelding
Let nou eens op je binnenhand!

Afbeelding
Het wordt al best een binkie zo!

Afbeelding
In tegenstelling tot Romanov ben ik niet zo fotogeniek!

Afbeelding
Ook linksom hebben we gegaloppeerd natuurlijk (beetje vreemd moment maar goed)

Afbeelding
En lekker even ontspannen nawerken.

Afbeelding
Goed gedaan Rommie!

Afbeelding
En om het af te leren nog even zijn lieve maar toch ondeugende koppie.

Nou, wat vinden jullie? Wel beleefd blijven natuurlijk, maar nuttige tips zijn altijd welkom!

Roxy20

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:09

Ik vind dat je een super mooi paard hebt! Ben jaloers.... Het rijden ziet er ook erg netjes uit, ga zo door.

colleen3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:09

heel leuk paard
hoe groot is hij?

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:10

Fijn paard zeg! Mooi type!

Ik vind het er goed uitzien, ik zou alleen graag zijn neusje er iets meer uit willen zien tijdens het werk, dat kan wel want op de laatste foto's laat ie zijn hals wel mooi zakken. Dus ik zou zeggen, iets meer achter je hand aan durven rijden.

Maar jullie zijn een mooie combinatie!

Anneke

Re: Romanov @ work, in de buitenbak dit keer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:13

Wauw mooi paard joh, die 2 foto ziet er fijn uit.
Echt een leukerd, maar ik ben dan ook weg van schimmels.

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 11:14

@ Colleen3: hij is nu 1.63 m, en zal nog wel groeien want hij is pas 3 1/2.

@WowAmigo: dat neusje komt wel, hij is nog jong en moet nog sterker worden dus oprichting vind ik nog niet zo heel belangrijk in dit stadium. Maar dat ik meer achter mijn hand aan moet durven rijden klopt helemaal! Ik heb hiervoor een paard gehad met een halswervelprobleem, die ik letterlijk in evenwicht moest houden, en daardoor ben ik het toestaan in mijn handen een beetje verleerd. Maar ik werk er hard aan hoor!

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:17

JAAAAA, daar is die knapperd weer!! K vind het er goed uitzien hoor.. Je weet precies waar je mee bezig bent en ik vind het elke keer een plezier om jullie samen aan het werk te zien.. En die laatste foto is om op te vreten..

colleen3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:20

hij loopt echt super voor een 3 jarige!!

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 11:22

@RoughRebel: bedankt voor je complimenten, ik ga er gewoon van blozen (ben zelf erg onzeker namelijk, en vind dat ik nog heel veel dingen moet verbeteren, aan mezelf dan hoor, het paard doet het gewoon prima).

Ursy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:28

Ik vind het echt zo een heerlijk dier!

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:32

Wat een knapperd!! Echt super!! Heb je zijn manen geknipt? Ze zijn zo netjes, en hij heeft zo'n lekker ondeugend koppie.

Verder ziet het er super uit, jullie zijn een mooie combi!!

RoughRebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:34

Odin schreef:
@RoughRebel: bedankt voor je complimenten, ik ga er gewoon van blozen (ben zelf erg onzeker namelijk, en vind dat ik nog heel veel dingen moet verbeteren, aan mezelf dan hoor, het paard doet het gewoon prima).

Hoi,

Je hoeft absoluut niet onzeker te zijn hoor... En zelfs Anky moet nog steeds dingen verbeteren aan haarzelf!!
Weet je, ik meen het echt.. Jij weet precies waar je mee bezig bent.. Verbeterpunten blijven er altijd.. Maar jij weet precies wat die punten zijn. En daar schort het helaas nog bij veel ruiters aan. Ik ben er van overtuigd dat jij en Romanov over een jaar een super combi zijn!! Zijn jullie nu al zelfs.. Maar een echte combinatie heeft tijd nodig om te groeien.. Maar dat die klik er bij jullie in ieder geval is, is duidelijk!
Dus ik blijf bij mijn complimenten, ik vind het erg prettig om jou met je paard aan het werk te zien. (dat had ik bij jou en Odin al..)

Groetjes, Ellen

LecyTinker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:41

het is idd een plezier om die foto´s te zien... en hij heeft echt op elke foto zijn oortjes zeer geconcentreerd erop staan... vind het echt zeer netjes hoor. En je handen misschien rechtop, maar zeg er gelijk achteraan... wie ben ik... bij mij ziet het er niet eens de helft zo netjes uit... dus petje af hoor!

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 11:44

FuRyoMaRLoeS schreef:
Wat een knapperd!! Echt super!! Heb je zijn manen geknipt? Ze zijn zo netjes, en hij heeft zo'n lekker ondeugend koppie.

Verder ziet het er super uit, jullie zijn een mooie combi!!

Ik heb zijn manen gesneden, wilde ze trekken maar daar was meneer het niet zo mee eens, dus dat komt in een later stadium wel. Gaan we gewoon aan werken! Ik had ze liever wat springeriger gehad eerlijk gezegd, vindt ze nu wat erg braaf.
Hij heeft inderdaad een ondeugend koppie, maar gedraagt zich vooralsnog prima. Hij probeert wel eens wat uit natuurlijk, maar laat zich prima corrigeren op stemhulpen. En sommige dingen (zoals het losritsen van jassen van mensen die voor hem staan en hem aaien) of het oppakken en zwaaien met voorwerpen zoals een handdoek of zweep corrigeer ik niet, dat kan nog eens van pas komen bij het VD!

classeygurl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:06

wat een knapperd is het toch!!
Ziet er echt super uit!

uffie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:10

Heel leuk paard
Jullie zijn een mooie combi, ziet er goed uit hoor

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:24

Wat een leuke combinatie zijn jullie. Het ziet er fijn uit!

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:34

wat een mooi paard zeg!!!

ziet er netjes uit! probeer je handen rechtop te houden.

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:48

@Odin: ik bedoelde niet dat ie meer opgericht moet hoor! Helemaal niet zelfs! Prima zo, maar ook in dat lage kan die neus eruit, dat bedoelde ik met achter je hand aanrijden, dat als ie zo mooi zijn hals wil laten zakken dat je dan je hand meegeeft en hem er nog iets meer achteraan rijdt ipv ietsje je hand vasthouden (is moeilijk omdat je dan zo fijn contact hebt waarschijnlijk, heb ik ook altijd!)

Ik reed een zelfde type paardje en daarmee was ik ook alleen maar bezig met vorwaarts neerwaarts rijden, dat opgerichte komt inderdaad wel, je voelt wel wanneer ze eraan toe zijn.

Dus wat mij betreft, zo doorgaan, maar nog ietsje meer naar die loodlijn toe! Snap je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 13:53

Vind het echt zooo'n mooi paard!
ziet er echt al supernetjes uit hoor, hoeft echt niet onzeker te zijn, komt helemaal goed met jullie!

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 14:57

@WowAmigo: ik snap het, ga het de eerstvolgende keer dat ik hem weer rijd gewoon proberen! Bedankt voor de tip!

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:10

Normaal gezien ben ik helemaal niet zo voro schimmels maar WAUW wat een beauty is deze! Ben helemaal fan

Je rijd hem ook leuk hoor, paardje loopt mooi zoals het hoort en je zit ook netjes (soms misschien de nijging om iets naar voren te leunen, kan dat?) alleen een beetje letten op je handen

Maar het totaalbeeld is echt mooi ga zo door meid!

Lusitano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:16

Prachtig paard, en hele nette ruiter. Ik vind het echt leuk om naar jullie foto's te kijken!
Verder ben ik het met Wowamigo eens over het iets meer voor de loodlijn brengen van zijn neusje. Volgens mij loopt hij heerlijk soepel!!

Odin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 16:18

@ Lotti: ik was ook nooit zo dol op schimmels, tot ik Romanov zag! Het klopt dat ik iets naar voren leun, maar denk dat ik dit doe om Romanov zijn rug nog wat te ontlasten, gezien zijn leeftijd (3 1/2).
En aan mijn pianohanden wordt hard gewerkt (is nog niet altijd goed maar we gaan vooruit!).
Bedankt voor je tips in ieder geval.

@ Lusitano: bedankt voor je complimenten, ik ga het neusje er meer uit proberen te krijgen vanaf de eerstvolgende rit. Hij loopt inderdaad heerlijk soepel, alles beweegt en is los. De masseuse die vorige week voor hem kwam was zeer te spreken over de losheid in zijn spieren en hele lijf. Nu zo zien te houden natuurlijk!

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:47

hooi leuke schimmel wij hebben ook schimmel die romy heet noemen we ook rommie wat is de afstamming ben ik wel benieuwd na

succes ziet er goed uit!