Jacky en ik

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amigootje

Jacky en ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 00:37

Sins een aantal maandjes heb ik een verzorgpaard.

Vanaf april mag ik haar mijn eigen paard noemen

Het was voor mijn een hele overstap, van een pony naar een paard. Ik vind het heel moeilijk om goed te blijven zitten. maar als we maar voldoende oefenen, gaat het er steeds netter uit zien.

Dit is een overzichtje van deze 3 maanden.

De 2 keer... de eigenaar rijd altijd met mexiaanse neusriem, ik wou niet onbleefd over komen, en heb er wel geteld 2 keer mee gereden, toen maar 'gewoon' een engelse neus riem er aan gedaan.
Afbeelding

Afbeelding
Me voeten, me handen, me hoofd, me teugels, me armen...vreselijk
Afbeelding
Ik vind dat ze een vreselijke lange nek heb, en heb daar nog wat moeite mee...
Afbeelding

Afbeelding

Een maandje geleden...

Lekker rustig draven...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

3 weken geleden...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog even samen poseren...
Afbeelding

En wat vinden jullie van haar ? Is wat veranderd ?

Ik weet dat ik nog veel verbeterpunten heb, me handen, naar voren kijken, mijn benen stiller,en op ze plaast houden, hakken uitdrukken,me arme meer 'buigen' En ga zo maar door

Ze is onwijs lieve merrie, we hebben samen veel plezier, en zullen samen een mooie toekomst tegemoed gaan

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 01:27

hai.

ik vind wel dat je je paardje mooi naar beneden rijd op sommige foto's maar het beeld blijft het zeflde.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 01:32

Je geeft zelf al je verbeterpunten aan. Verder is er wel verbetering! ga zo door en jullie komen er wel! Hou er vooral plezier in!

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 15:05

op de laatste foto heeft ze veel front gekregen!!!
goed gedaan hoor!

amigootje

Re: Jacky en ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 16:03

Dankjullie wel !!

Ik weet eerlijk dat ik niet super rij, maar we hebben samen plezier, en zoals ik merk dat het steeds een klein beetje beter gaat, ben ik tevreden, en trost op mijn meisje,

Voordat ik haar ging rijden, werd ze maar 1 keer in de week gereden,en de rest van de dagen stond ze stil, dit is dus voor haar ook een omschakeling !

gewoonHint

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 16:11

ze is echt super mooi. dat kopiiiie mooi!. ze heeft ook mooie manen.
je zit is echt heel veel verbeterd. ik vind je nu een goede ruiter. daar voor ook al hoor daar niet van!. maar ik zie dart je goed voor je paardje zorft. misshcien moet je er eens aan denken om aan westrijden mee te gaan doern ofxzo. of doe je dat al?. anders heb ik maar een tiip voor je. ik heb eer wel meer ofzo hoor haha maarjah. doe vooral aan nog meer wedstrijden mee. je word echt geen laatste met dit paardje. en anders geef jem maar aan mij. haha.

verzorg hem goed. ik wens je veel succes. ik gun het je!. ik gin het iedereen haha.
groetjes. gewoonHint. oftwel, Alice keus.

Saika

Re: Jacky en ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 18:27

Ik zie wel degelijk verbetering op de fotos, ze is veel beter gaan lopen, ook ronder in de hals! Probeer alleen zelf je onderbeen niet zo naar voren af te steken. Veel rijplezier verder!