Passion had 4 maanden niks gedaan, wegens tijdgebrek van vorige eigenaar. Passion zag er dus ook heel onverzorgd uit!! modder, dikke buik, totaal geen conditie, het was net een boerenknol!!
maarja. mijn zus ging toen als 1e rijden.(sinds die 4 maanden dat ze stil had gestaan) Ze vond Passion eng, want ze maakte een klein huppeltje. Kan gebeuren, toen ging mijn broer erop nadat ze nog gelongeerd was. Dit ging wel aardig. Toen daarna ging ik. Ik voelde meteen dat er een klik was!
Toen we haar hadden gekocht, ging ik de volgende dag rijden. Passion liep heel hard achteruit en wilde er meteen weer vanaf. Daarna ging mijn instructrice erop en die viel eraf doordat Passion heel erg ging bokken. Daarna is mijn zus er ook afgevallen, maar daarna ging het wel goed. De volgende dag ging mijn zus er ook op, toen had Passion heel hoog gesteigerd en vanaf toen is mijn zus heel bang geworden voor Passion.
FOTO'S VAN 1E KEER RIJDEN KOMEN LATER IN DIT TOPIC!
Daarna heb ik Passion een tijd gereden. Ik ben er 1 keer vanaf gevallen, maar ik had mazzel want de bokken die ze gaf kon ik uitzitten. Het waren echt gemene bokken!!
hier wat foto's van toen we haar net hadden:
die houding!
idem
kantelt hoofd
Hierna heb ik Passion heel erg doorgetraind. Deze foto's zijn in de zomer gemaakt.
hier wat foto's ervan:
dikke grasbuik
nog steeds geen mooie houding
geen geld gevonden
wel mooie fotohoofdje toen

hoofdje nu
Op 26 juni 2005 had ik mijn 1e onderlinge wedstrijd
Dit was voor de oefening. Ik had 163 punten.
houding al beter
toen ben ik officieel gaan starten!
1e wedstrijd was op 3-07-05
helaas geen winstpunt, maar was best tevreden had 149 en 152.
helemaal netjes maken
De volgende wedstrijden heb ik wel winstpunten gereden, ben nooit meer zonder wp's thuisgekomen tot nu toe
2e wedstrijd: 157 en 159
3e wedstrijd: 168 en 172
4e wedstrijd: 157 en 172
5e wedstrijd: 156 en 159
foto's 5e wedstrijd:
toen was ik L1 startgerechtigd!
nog wat training:
hier foto's van 1e keer L1
had trouwens 2 WP!
en 2e keer L1. hier had ik 1 wp
en 3e keer L1 ook 1 wp! dus heb er nu L1+4
Sorry voor de hele grote hoeveelheid!
Je kan nu toch ook wel een berichtje achterlaten???

Echt een vriendelijk beeld! Dat koppie komt wel uiteindelijk op de goede plek! Bter zo dan zo belachlijk diep in ieder geval!
maar bedankt voor je leuke reactie!