jammer genoeg geen geweldige actie foto's.. we hadden uiteraat niet de goede camera bij de hand.. maar toch even een indrukje..

achterspan is het wedstrijdspan.. voorspan is het spannetje waar ik altijd mee rij ( ook d/v wedstrijdjes)
ojaa pony's zijn vandeweek geschoren.. linker voor pony heeft wat bruin in zich en is na het scheren haast valk achtig er onder vandaan gekomen..

Volte links om..
voorspan beetje stelling vragen (nog steeds volte..)
jaa ik weet dat ik mijn handen heel raar hoog heb.. weet ook niet waarom heb het op het moment zelf ook helemaal niet gemerkt zag het pas op de foto's..
tadaam.. het loopt..
van hand veranderen.... hier liet ik net me lus van een bocht links om los.. en moest ik me rechte lus nog pakken.. (ja het ging nog niet zo snel.. ) vandaag dat de linkervoor pony beetje los in de teugels loopt..
voorspan..

ook in de bak nog ff gedraaft.. alleen dat was me nog ingewikkeld genoeg.. zoo veel dingen te gelijk..
daarna nog even stukje de weg op geweest... dat was een stuk minder ingewikkeld.. niet om de klikklap bochtjes he.. kun je je ook wat beter consentreren in het voellen van voor en achter span..
brave pony's..

boven aan zicht..
nou commentaar is natuurlijk altijd welkom.. wees een beetje aardig.. was de 1e keer dat ik 4-span reed he..