In de bak niet vooruit te branden!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fUrytjj_04

In de bak niet vooruit te branden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 20:57

Ik heb een d-pony. En hij is mooi voorwaarts in het bos, en loopt die erg netjes, en springt over alles wat ik wil .
Maar zondag heb ik een wedstrijd, dus oefen ik wel is even wat in de bak. Maar als ik eenmaal in de bak ben is die niet vooruit te branden!
Dus springen, doet die zelden. Hij doet het op ten duur wel, maar zoiets kun je niet hebben op een wedstrijd .
Want hij is op zich niet lui of sloom. In het bos vind die het dnek ik gewoon heul leuk . Alleen ik vind ook dat hij wel is egt mag werken voor een wedstrijdje wat ik af en toe is rij...togh?
Wie weet wat ik kan doen hieraan?

M3isSi3j

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:47

Hoe oud is je paardje!? Begrijpt ti alle hulpen wel en wat de bedoeling is in de bak?

Als je zeker weet dat tie goed beleerd is het kan moet je het hem beter naar zn zin maken in de bak en ook ff doorzetten en niet gelijk de dag erna weer lekker het bos in gaan..

Lynnlovesyou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 10:32

zorg voor afwisseling (in de bak )
Ik heb het ook voorgehad maar dat was gwn puur uit pesterij
maar het is eruit en ik heb eindelijk ontdekt dat mijn paardje zeer graag springt

dus vind iets dat je paard leuk vind in de bak zo zal ge geinteresseerder zijn en meer moeite doen denk ik

NovaLee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:43

Hij is in het bos lekker voorwaarts, maar luisterd hij ook naar je? Gaat hij harder wanneer jij dat wilt, en rustiger wanneer jij dat wilt etc.?
Want ik denk dat je dressuurmatig met de pony niet erg ver bent, wat toch belangrijk is voordat je gaat springen.
Ik zou zeggen stel je springwedstrijd uit, en neem eens wat dressuurlessen.

fUrytjj_04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 12:18

NovaLee schreef:
Hij is in het bos lekker voorwaarts, maar luisterd hij ook naar je? Gaat hij harder wanneer jij dat wilt, en rustiger wanneer jij dat wilt etc.?
Want ik denk dat je dressuurmatig met de pony niet erg ver bent, wat toch belangrijk is voordat je gaat springen.
Ik zou zeggen stel je springwedstrijd uit, en neem eens wat dressuurlessen.

Ik heb een schat van een pony, en hij doet alles voor me! . Af en toe probeert hij me uit . Maar het is al opgelost. Ik spring nu 1.10 , ik cross en hij gaat harder als ik wil, ook zachter. En de dressuur gaat super . Ik zal je de uitslag van de wedstrijd van a.s zondag wel laten weten .

monsera

Re: In de bak niet vooruit te branden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:24

Nou knap van je dat je het even in 1 dag hebt opgelost.Ik ben wel benieuw hoe je dat gedaan hebt.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 18:39

lekker vaaag

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 19:02

ik heb Lynnlovesyou advies is opgevolgt van kijk wat die leuk vind. En precies hetzelfde als haar pony mijne springt ook graag, en toen ik hem daarbij veel beloonde en complimentjes gaf vind die het nog leuker *o/* . ik ben egt SUPER blij ermee!

fUrytjj_04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 21:25

nOu m'n wedstrijd ging superrr=) whoohoo..!!! Ik is megatrots op mien mokkel=D We werden namelijk 3e.

Whoops1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 15:30

Aha..

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 11:29