Ik heb afgelopen zondag een poging tot springen gewaagd met mijn pony. Ik heb het al een keer eerder geporbeerd van de zomer en toen werd het helemaal niks. Ze ging elke keer keihard op het hindernis af en er langs. Dit keer ging het super, mijn houding moet nog aan gewerkt worden. En Mystery moet ook nog echt leren springen. Tips zijn welkom...
Ik vind dat het er al heel mooi uitziet! Vergeleken met wat je omschrijft(wat ik daar uit op kan maken) vooral! Alleen probeer je pony iets meer 'op te sluiten.' Zegmaar dat je 'm goed bij je houdt en 'm goed onder je rijdt, zodat jij zelf een beetje kunt zeggen van: ja nu mag je gaan. Als je begrijpt wat ik bedoel
idd afzetbalkje is slim en vind dat je best hoog gaat voor dat ze het nog leren moet je kunt beter wat vaker laag springen en kruisjes springen dan kun je ook mooi op het midden van de sprong rijden
Niet weg laten lopen voor de sprong en de aanrijlijn korter maken. Zodra je de bocht omgaat begin je zelf ook te bewegen. Probeer stil te blijven zitten.
Ziet er goed uit voor de 1e keer, alleen zou i khem voor de hindernis ook nog even net dat laatste zetje geven, zodat hij mischien net de goede pas zet dat hij uitkomt!