Dank je wel 
Hier spreekt de amazone
:
Mijn handen heb ik bij Partout idd wel erg hoog.. Moet ze bij hem lager gaan houden.. Mensen die welleens op hem hebben gezeten hebben ook de neiging hun handen te hoog te doen.. Zijn hoofd op willen tillen zeg maar..
Mijn hakken kan ik gewoon weg met die rubberen laarzen niet uitdrukken zodat je het duidelijk ziet op foto's e.d. (Ik wil leren-laarzen!!
)
Jordy wilde gewoon niet meewerken.. Hij was erg hangerig en trekkerig.. Komt wss ook omdat ik te weinig dressuur met hem en eigenlijk meer spring, wat hij dan ook leuker vind.. Hij legt bij mij altijd de link: Springen, dus dat betekend lekker gek doen.. 
Marliesje: Das nieuwe mode!!

Maris: Zadel mag idd verder naar achteren.. Hij is trouwens weer helemaal aangepast en ligt nu gewoon goed.. 
Ik wil in maart weer beginnen, nog even snel de B uit voordat de nieuwe proeven starten.. 
Nimmedor: Nee, hij is ruin. Aan de ene kant was het een goede dekhengst geweest (tenminste veel kans zou hij wel maken), maar aan de andere kant was hij dan wss niet te hanteren.. Bij NsT heeft hij 2 jaar achter elkaar 1e premie ster behaald..
Dat dekje heb ik 2dehands gekocht (Of eigenlijk Amanda) dus die was al zo klein, maar volgens mij is hij idd gekrompen.. 
Flettie: Dat komt omdat ik niet kan zitten in dat zadel van Jordy
Die is helemaal voor Alice aangepast/gekocht.. Moet ook altijd mijn beugels iets te lang doen, anders zitten mijn knieschijven klem..