Me instructrise en haar man (van wie Tom is) hadden me geholpen. Ik vond t zo leuk dat we met zn 3en hebben besloten iedere zondag te gaan mennen! Deze keer niet zoveel actie foto's maar die worden vast nog wel is een andere keer gemaakt! Hij had al vanaf september niet meer voor de kar gelopen dus hij moest zelf ook een beetje wennen.Ik ben geen prof dus hou t commentaar aub een beetje lief
Ik hoop dat ik van de zomer weet hoe t mennen een beetje in elkaar zit en dat we dan is een wedstrijdje kunnen gaan doen! (Als iemand nog een goede site weet over t optuigen en alles hoor ik dat graag want dat moet ik ook nog leren
)De foto's zijn gemaakt toen we bijna klaar waren, omdat we al een tijdje bezig waren had die soms niet echt puf meer op zo hoofd hoog te houden
Nou hier komen de foto's!1.
Brrr koud!!
Links ik, recht me ingepakte instructrise 
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Draf!!

10.
Mam, zoom nou is in

11.
12.
Van bovenaf! Tom kijkt een beetje naar buiten
13.
14.
Van hand veranderen. Bij t hek staat zn baasje

15.
Ik in opperste concentratie :Y
16.
Met zn 3en: Ik, me instructrise en Toms baas!
17.
En klaar!!

En wat vinden jullie ervan?
T was moeilijker dan ik had gedacht! Vooral de grote voltes om die mooi rond te maken en om m recht te houden op de hoefslag (soms een paar x bijna in het hek blijven hangen
) Maar het was heel leuk en hoop dat ik snel de men-techniek onder de knie ga krijgen! 
Groetjes Tom en Daniëlle

. best moeilijk.. vind ik