Dressuurders worden menners ;)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle14

Dressuurders worden menners ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 16:13

Vandaag heb ik voor t eerst gement! Normaal rij ik altijd dressuur met Tom ,maar vond het ook is leuk om voor de afwisseling is te gaan mennen! Tom kon t al, hij loopt ook elk jaar op de kermis mee met ringsteken! Me instructrise en haar man (van wie Tom is) hadden me geholpen. Ik vond t zo leuk dat we met zn 3en hebben besloten iedere zondag te gaan mennen! Deze keer niet zoveel actie foto's maar die worden vast nog wel is een andere keer gemaakt! Hij had al vanaf september niet meer voor de kar gelopen dus hij moest zelf ook een beetje wennen.

Ik ben geen prof dus hou t commentaar aub een beetje lief Ik hoop dat ik van de zomer weet hoe t mennen een beetje in elkaar zit en dat we dan is een wedstrijdje kunnen gaan doen! (Als iemand nog een goede site weet over t optuigen en alles hoor ik dat graag want dat moet ik ook nog leren )

De foto's zijn gemaakt toen we bijna klaar waren, omdat we al een tijdje bezig waren had die soms niet echt puf meer op zo hoofd hoog te houden Nou hier komen de foto's!

1.
Afbeelding
Brrr koud!! Links ik, recht me ingepakte instructrise

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding
Draf!!

10.
Afbeelding
Mam, zoom nou is in

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding
Van bovenaf! Tom kijkt een beetje naar buiten

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding
Van hand veranderen. Bij t hek staat zn baasje

15.
Afbeelding
Ik in opperste concentratie :Y

16.
Afbeelding
Met zn 3en: Ik, me instructrise en Toms baas!

17.
Afbeelding
En klaar!!

En wat vinden jullie ervan?
T was moeilijker dan ik had gedacht! Vooral de grote voltes om die mooi rond te maken en om m recht te houden op de hoefslag (soms een paar x bijna in het hek blijven hangen ) Maar het was heel leuk en hoop dat ik snel de men-techniek onder de knie ga krijgen!

Groetjes Tom en Daniëlle

Margon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 16:15

Hahahahaha Daan je ben er voor geboren
Leuk hoor Mennen is best moeilijk he

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 16:16

whaha lache man! Das weer eens wat anders dan dressuren he

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 16:17

Hoi Danielle,

Ziet er echt leuk uit in plaats op het paard achter het paard leuk hoor!!! Ben je ook van plan om mennen door te zetten? Ziet er wel leuk uit hoor!!! Succes ermee!!! En ik ga geen commentaar leveren want ik weet geneens of je iets fout doet ofzo maar het ziet er toppie uit !!!

Anoniem

Re: Dressuurders worden menners ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 16:21

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-01-06 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Danielle14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 16:22

justicelover schreef:
Hoi Danielle,

Ziet er echt leuk uit in plaats op het paard achter het paard leuk hoor!!! Ben je ook van plan om mennen door te zetten? Ziet er wel leuk uit hoor!!! Succes ermee!!! En ik ga geen commentaar leveren want ik weet geneens of je iets fout doet ofzo maar het ziet er toppie uit !!!

Haha ik had ook geen idee of ik t goed deed! Wist niet eens hoe ik de leidsels vast moest houden! Als t goed gaat lijkt t me leuk om is wat wedstrijden te rijden! Maar eerst nog ff goed oefenen!

Jisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 16:34

Danielle14 schreef:
justicelover schreef:
Hoi Danielle,

Haha ik had ook geen idee of ik t goed deed! Wist niet eens hoe ik de leidsels vast moest houden! Als t goed gaat lijkt t me leuk om is wat wedstrijden te rijden! Maar eerst nog ff goed oefenen!

haha lol, ik ben van de zomer een keer meegeweest met een man die ging onder aan de dijk heel hard crossen met mennen en ik stond achterop want hij had egt zo cross koetsje en dat is eng want hij moest ook wel eens de dijk op en af

Rinskee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 17:44

wauw mooie fries paard

Mennen is so gaaf . best moeilijk.. vind ik

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 17:53

Haha Danielle echt grappig! Je rijdt een leuk paard

armanike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 18:12

ziet er leuk uit.Heb het ok al eens gedaan met een welsh cob twee span en is indd moeilijk,maar is dat eigelijk leuk in een bak mennen ?Heb dat nog nooit gedaan

Georgette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 18:20

Ik heb nog nooit gemend, lijkt me best wel eens leuk! Zo ziet het er in ieder geval wel uit op de foto's!

Danielle14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 18:36

armanike schreef:
ziet er leuk uit.Heb het ok al eens gedaan met een welsh cob twee span en is indd moeilijk,maar is dat eigelijk leuk in een bak mennen ?Heb dat nog nooit gedaan

Ja ik vind t leuk! Maarja ik ben ook niet voor niets dressuurruiter We zijn daarna nog wel even op de weg wezen stappen maar dat vind ik maar niks! Als die wegschiet op de weg dan hou ik m echt niet!