chica en ik op wedstrijd :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chica_lover

chica en ik op wedstrijd :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 14:49

hallo allemaal!!!

ik heb op zondag 15 januari 2006 een wedstrijd gereden op mij favoriete manege pony (een beetje eigen pony, les pony en uitderraad wedstrijd pony) als ik op de camping ban rij ik met der in de les en elke wedstrijd zijn we altijd wel samen en op zondag gaan we meestal naar buiten als het droog is en als ze braaf is anders heb ze pech

alleen het losrijden ging echt waardeloos we zaten nie eens 5 minuten in de bak om los terijden en ik reed langs de jurry hokje en toen waren we ineens bij de A kant ze was dus vandoor geschoten 2 keer an toe tijden het losrijden dus ik had der eigelijk geen zin meer in maar toch het proefje gedaan zo ver het ging, handen had ik der wel vol van der want ze was ook redelijk druk in proefje dus proberen te racen en poging tot 1 keer vandoor proberen te schieten maar had der in de gaten

sorry van het lange verhaal maar moest het kwijt

hier zijn de foto's van mij en chica alleen de rij foto's zijn heelaas donker

voor het proefje alleen ze deet hier ene beetje moeilijk

1. Afbeelding

hier toch maar ietsjes loser in der hals
2. Afbeelding

zo als ik al zei de rij voto's zijn te donker maar misschien ken je wel ietjes zien

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. Afbeelding

en hier zijn de foto's van het uit stappen!! en naast mij liep inge (Natasjaa) van bokt

14. Afbeelding

15. Afbeelding

16. Afbeelding

ffies naar de fotograaf lopen hoor!!

17. Afbeelding

even kijken wie daar aankomen

18. Afbeelding

ffies proberen asl de achteruit knop der nog zat want wil in juni of julli met der L2 starten onderling!!

19. Afbeelding

beetje dome foto maarja de fotograaf vond hem leuk om te maken

20. Afbeelding

en ffies netjes staan voor de foto

21. Afbeelding

bij deze foto was het wel jammer dat die niet echt is gelukt

22. Afbeelding

en de laatste die ik zelf ook heel schattig vind! een foto van dicht bij

23. Afbeelding

sorry van de hoeveelheid foto's maar ik wou ze ffies laten zien want dit zijn eigelijk de eerste foto's als ik der op zit maar we hebben der wle meer maar deze zijn gewoon het leukste

ik rij de onderlingen wedstrijd in de klassen L1 en ik heb 167 punten gehaalt dus 1 winstpuntje we hebben der nu 6 en we mogen door naar de L2 maar we wachten nog ffies want ik wil eerst trainen als het kan

en ik wou wout nog bedanken de vriend van inge die de foto's heeft gemaakt voor me dikke zoen van patricia en tot snel

groetjes van patricia (chica_lover)

Brusse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 14:57

Jammer dat je van de wedstrijd haast niks ziet, maar je rijdt daar wel een leuke pony

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 14:57

Hey triesje, ziet er leuk uit hoor!
Gaan we in de vakantie nog samen rijden? Lijkt me gezelliej.
Kuss, Moowiej

Janski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 14:59

Leuke piony hoor alleen de foto's van de proef zijn niet echt nuttig om te plaatsen want je ziet echt helemaal niks helaas.
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad !

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 15:04

je ziet echt niets van die foto's in de bak, maar goed gefeliciteerd!

_Nancy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 15:12

Ik zie alleen een wit dekje lopen, dus die had je beter niet kunnen plaatsen. Maar verder leuke foto's!

aliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 15:19

Ik zie ook alleen een wit dekje!

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 15:35

aliesje schreef:
Ik zie ook alleen een wit dekje!

idd

chica_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 18:22

jah ik weet het die rij foto's donker zijn maar ik ken ze nie verlichten maar in de zomer komt het wel goed hoop ik

Marijkjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 18:24

Leuke foto's, wel jammer van die rijfoto's. Ze heeft trouwens wel een lekker dik vachtje

chica_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 13:57

Marijkjuh schreef:
Leuke foto's, wel jammer van die rijfoto's. Ze heeft trouwens wel een lekker dik vachtje

de rij foto's is ook heel jammer misschien in de zomer beter!! en ja zeg heb een terry beren vachje best schattig hoor maar lastig met uitstappen als ze gezweete heeft!!

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:02

jammer dat je inderdaad niks ziet van de rijfoto's,want het is een leuk dier om te zien.op foto 2 lijkt ze me trouwens niet 'los' in de hals,want er staat (te) veel spanning op de teugel en heeft haar mond open.enne als jij net als op foto 19 achterwaarts gaat rijden in je L2 proef,denk ik niet dat je daar veel punten voor zal krijgen,je zet jezelf helemaal vast op die foto.
ontspan,want het gaat je vast lukken

veel succes in de L2!

chica_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 14:44

Snoevie schreef:
jammer dat je inderdaad niks ziet van de rijfoto's,want het is een leuk dier om te zien.op foto 2 lijkt ze me trouwens niet 'los' in de hals,want er staat (te) veel spanning op de teugel en heeft haar mond open.enne als jij net als op foto 19 achterwaarts gaat rijden in je L2 proef,denk ik niet dat je daar veel punten voor zal krijgen,je zet jezelf helemaal vast op die foto.
ontspan,want het gaat je vast lukken

veel succes in de L2!

heyy ja ik vind het ook erg jammer en ik moet wel de teugels druk geven anders doet ze het nie en ze is manege pony he dus dan heb je wel eens dat ze vast zit :S maar ik rij nu allene maar met de wedstrijden op der want ik woon zelf inamsterdam en zij staat in drente op een manege en ik mis der ok heel erg want met haar heb ik het zo ver kunnen schoppen!! en met achterwaard waren we vorgjaar in de zomer al mee bezig en dit jaar gaan we verder met oefen

dankje wle voor dit berichje

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:52

hey Jammer dat de fotos van het proefje zo donker zijn, I kzie ook alleen een wit dekje en een paar ogen. En als je achterwaarts gaat dan moet ej niet door voren gaan zitten dat doe ej namelijk wel en ontspannen gaan zitte. Als je het paard naar beneden wil rijden dan zal je ook vel meer moeten ontspannen.. Hoeveel punten moet jij dan hebben om naar de L2 te mogen???Verder veel succes in de L2

XxXchaXxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:00

hOe is is die pony?

XxXchaXxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:00

ik bedoel hoe oud is die pony :S

chica_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 16:02

chanty schreef:
hey Jammer dat de fotos van het proefje zo donker zijn, I kzie ook alleen een wit dekje en een paar ogen. En als je achterwaarts gaat dan moet ej niet door voren gaan zitten dat doe ej namelijk wel en ontspannen gaan zitte. Als je het paard naar beneden wil rijden dan zal je ook vel meer moeten ontspannen.. Hoeveel punten moet jij dan hebben om naar de L2 te mogen???Verder veel succes in de L2

heyy wij mogen met 5 winstpunten door maar omdat ik ver daar vandaan woon dan doe ik dat pas als ik echt elke wedstrijd win!! dus ik wacht nog ffies tot de zomer der is

chica_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 16:03

XxXchaXxX schreef:
ik bedoel hoe oud is die pony :S

ze is ongeveer 14 of 15 jaar ik weet het nie echt precies

Natasjaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:09

Hey tries, echt jammer van die rijfoto's ze zijn ontzettend donker, de rest is wel schattig, van de zomer moeten we buiten maar eens foto's maken he?

chica_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 22:28

Natasjaa schreef:
Hey tries, echt jammer van die rijfoto's ze zijn ontzettend donker, de rest is wel schattig, van de zomer moeten we buiten maar eens foto's maken he?

hmhm zeker weten inkyy komt helemaal voor de bakker maar eerst lekker vakantie houden bij jullie en dan weer ffies nieuwe foto's maken van deze bollie en die van jou dan he en van moowie ook

chica_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 02:09

bedankt voor jullie leuke reacties

chanty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 17:24

oke wij mogen namelijk met 10 winstpunten door nar een andere categorie.. En met 20 moet ej door.

zelma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:28

lol ik zieee nixxx

zelma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:29

maar de rest is wel leuk

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:54

inderdaad jammer van onduidelijke foto's,