ik heb op zondag 15 januari 2006 een wedstrijd gereden op mij favoriete manege pony (een beetje eigen pony, les pony en uitderraad wedstrijd pony) als ik op de camping ban rij ik met der in de les en elke wedstrijd zijn we altijd wel samen
en op zondag gaan we meestal naar buiten als het droog is en als ze braaf is anders heb ze pech 
alleen het losrijden ging echt waardeloos
we zaten nie eens 5 minuten in de bak om los terijden en ik reed langs de jurry hokje en toen waren we ineens bij de A kant
ze was dus vandoor geschoten 2 keer an toe tijden het losrijden
dus ik had der eigelijk geen zin meer in maar toch het proefje gedaan zo ver het ging, handen had ik der wel vol van der want ze was ook redelijk druk in proefje dus proberen te racen en poging tot 1 keer vandoor proberen te schieten
maar had der in de gaten
sorry van het lange verhaal maar moest het kwijt

hier zijn de foto's van mij en chica alleen de rij foto's zijn heelaas donker

voor het proefje alleen ze deet hier ene beetje moeilijk

1.
hier toch maar ietsjes loser in der hals
2.
zo als ik al zei de rij voto's zijn te donker maar misschien ken je wel ietjes zien

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
en hier zijn de foto's van het uit stappen!! en naast mij liep inge (Natasjaa) van bokt

14.
15.
16.
ffies naar de fotograaf lopen hoor!!

17.
even kijken wie daar aankomen

18.
ffies proberen asl de achteruit knop der nog zat want wil in juni of julli met der L2 starten onderling!!
19.
beetje dome foto maarja de fotograaf vond hem leuk
om te maken
20.
en ffies netjes staan voor de foto
21.
bij deze foto was het wel jammer dat die niet echt is gelukt
22.
en de laatste die ik zelf ook heel schattig vind!
een foto van dicht bij 
23.
sorry van de hoeveelheid foto's maar ik wou ze ffies laten zien want dit zijn eigelijk de eerste foto's als ik der op zit maar we hebben der wle meer maar deze zijn gewoon het leukste
ik rij de onderlingen wedstrijd in de klassen L1 en ik heb 167 punten gehaalt dus 1 winstpuntje we hebben der nu 6 en we mogen door naar de L2 maar we wachten nog ffies want ik wil eerst trainen als het kan

en ik wou wout nog bedanken de vriend van inge die de foto's heeft gemaakt voor me
dikke zoen van patricia en tot snel
groetjes van patricia (chica_lover)

Maar verder leuke foto's!