Ik zal zelf maar alvast als commentaar geven dat Volum de laatste tijd wat rennerig reageert, hij kan dan eerst heel ontspannen lopen, en dan lijkt er een knop om te gaan, dan gaat z'n kop de lucht in, rug weggedrukt en rennen maar...
Als hij ontspannen loopt gaat hij gauw nog wat te diep; maar hij is pas sinds het eind van de zomer onder het zadel, en we zijn pas sinds oktober dressuurmatig wat serieuzer bezig met privéles.
Ik herken ook een hoop wat mijn instructrice steeds roept: meer rechtop zitten, schouders naar achter, niet naar beneden kijken, benen niet afsteken, handen naar voren!! hmmm er zijn nog wel wat puntjes waar ik qua houding aan moet werken. Was dus goed om het eens op de foto's te zien
Ik ben zelf dus niet vies van commentaar, maar hou het wel tot opbouwende kritiek, dan kan ik er wat mee!! Het is dus ongecensureerd en in de juiste volgorde
Later is er ook nog gefilmd; als ik stukjes film op de computer heb staan zal ik die nog op HAW zetten.Eerst ff de bodem gecheckt (zie de neus!!):
In de draf:
Lekker ontspannen laag en diep:
Kop de lucht in:
In de rechtergalop:
Hier ben ik hem weer ff kwijt...
In de linkergalop:
En nog wat draf:
Hierna is dus de filmcamera erbij gepakt... daar werd hij helemaal rennerig, en gaf hij nog wat bokken voor het oog van de camera, dus zodra het gelukt is die op de computer te zetten, mogen jullie je erop verkreukelen
En tot slot ter beloning mochten ook zijn kaakspiertjes nog aan het werk

.