Dit zijn ze:

Commetaar mag, graag zelfs, als het maar aardig blijft.
Groetjes,
Caroline
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) . Met inrijden vooral proberen lekker ontspannen te rijden, hij drukt nu zn rug weg.
). Ik zeg het nog maar een keer, ik vind jullie echt een heel leuk stelletje en jullie gaan samen steeds meer vooruit. En ik vind dat je het erg netjes doet, als je nagaat hoe eigenwijs temp is..
Ga zo door en jullie rijden over een jaartje iedereen van stal voorbij!
horse_girl schreef:Waarom rij je zonder sperriem? Je moet wel proberen druk op de teugels te houden, je ziet op de 3e foto dat als jij contact hebt, je paard je hand opzoekt (en das goed) . Met inrijden vooral proberen lekker ontspannen te rijden, hij drukt nu zn rug weg.

!
!
nickyu schreef:sperriempje kun je toch gewoon gaatjes bij prikken ? of mis ik iets ?
leuke pony , veel succes

(vooral buiten zijn jullie een geweldig stel! *o/*)
En ik denk dat je nieuwe bitje ook wel heel veel verbetering gaat geven
. Het wordt al steeds beter. Ik wil later graag endurance rijden, misschien ook wel een dressuurwedstrijdje, wie weet wat nog meer, ik ben vrij veelzijdig ingesteld. Ik zie wel

Maar ik waardeer het zeker! Ik zal ook zeker goede schoenen regelen! En nog super bedankt voor het maken van de foto's
Ben er echt blij mee, en natuurlijk ook met het zadel! Kortom: Bedankt voor alles!