). Hij was voordat Sophie_kurk ging filmen enorm druk. Maar daarna was hij alweer een stuk trager.
Hij wilde in het begin niet helemaal lekker ontspannen, had ie beetje een stokje in zn nek. Je moet gewoon klikken op de plaatjes, je hebt er wel quicktime voor nodig.
Galop

Toen kreeg ik even geen reactie

Stap, nog niet helemaal ontspannen

Toen ging ik hem even wat scherper maken, hij was echt een beetje traag.

beetje mager middendrafje
(teugels hadden wel iets korter gemogen zie ik
)
travers links, hij mag nog wel iets meer lengtebuiging. Het is zn moeilijke kant, wordt gelukkig al iets beter

te grote keertwending naar rechts, ik had hem wel iets meer op mogen vangen van te voren. Ik maak meestal de eerste paar keer iets te groot om te zorgen dat ie niet te veel gaat scharen van achteren.

stap-galop overgang, hij stapt net niet genoeg naar de hand, waardoor hij der een beetje tegenin komt.

middendraf, mwa kan beter.

Hij kwam halverwege iets tegen de hand, vandaar dat ie ook onregelmatig gaat/aangalopeerd.

We zijn net begonnen met appuyeren. Ik rij eerst een schoudervoor en daar vanuit zeg ik appuyement in. En na 2 pasjes weer schoudervoor zodat ie niet het initiatief over neemt.

hier hezelfde verhaal.

En travers rechtom, hij wordt op het eind wel te recht.

En toen ging Sophie weer weg, op wedstrijd.
Nou ja dat was het weer, we blijven nog lekker oefenen voor de gelderse. Ik moet vooral zorgen dat ie scherp blijft, hij heeft snel de neiging om maar beetje half te reageren zeg maar. Nou ja kom maar op met dat commentaar.

Tis ook zo'n ukkie he.