Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissVanna schreef:Leuk filmpje zonde dat het wat donker is
) En die zal ook wel lichter zijn maar reken er maar niet op want heb hem nog niet eens thuis.

tamira_ellen schreef:ziet er wel leuk uit,, maar soms zaten jullie niet echt gericht -> zoal 2 grote voltes in de galop , die ene liep achter.. maarja ziet er verder wel leuk uit. Doet deze carrouselgroep ook mee met de echt nederlandse kampieoenschappen? Zo ja welke pool?
. 
zitten ook leuke tussen die tenminste niet zo standaart zijn
Casca schreef:hele leuke figurenzitten ook leuke tussen die tenminste niet zo standaart zijn

haha en later nog een dezelfde stukje 

) maar idd zoals al gezegt was over de galop was t daar niet zo.... xxxvagoxxx schreef:ik heb 1x in me leven carrousel proef gereden we werden 1e
Ook omdat we een vlinder in onze proef deden.
En we waren de enige die de proef uit ons hoofd deden.
*tips misschien
Linnie schreef:waarom rijden jullie geen kampioenschappen? is leuk hoor....
maar is dit ook werkelijk jullie muziek (behalve die sinterklaasmuziek dan)? zitten best 'stevige' nummers bij moet ik zeggen....
noraahlover schreef:Heel mooi filmpje!! En (weer) jmmr dat het wat donker is, maar het ziet er goed uit hoor!!
Heb ook ffuh vraagje, die muziek waar jullie zeg maar op binnenkomen, hoe heet dat stukje? Want daar ben ik al een tijdje naar op zoek, maar weet niej hoe het heet. Misschien kun jij me dat vertellen??

noraahlover schreef:Heel mooi filmpje!! En (weer) jmmr dat het wat donker is, maar het ziet er goed uit hoor!!
Heb ook ffuh vraagje, die muziek waar jullie zeg maar op binnenkomen, hoe heet dat stukje? Want daar ben ik al een tijdje naar op zoek, maar weet niej hoe het heet. Misschien kun jij me dat vertellen??