de foto's zijn helaas niet van beste kwaliteit maar geven misschien wel een beetje een beeld van het gebeuren

Ik weet zelf dat ik vaak nogal voorover zit en ben daar hard mee aan het werk
maar commentaar mag!
want daar leer je van;)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Namiira_hvj schreef:Rare hindernissen, voor een manege. Maarja, niet iedere manege heeft genoeg hindernissen. Leuk paardje, lekker stoer
Arieskuh schreef:ziet er leuk uit hoor
paardje springt leuk!!
! 
Casca schreef:probeer je pony dan niet te veel te sturen als hij nog bezig is met springen, eerst de sprong afmaken
Heo was het verder gegaan??
Melletjuhh schreef:k heb niet echt tips, wat voor niveau (of hoe hoog) was het dan?? ziet er wel leuk uit, leuk paardje!!

beaujomarian schreef:leuk paardje inderdaag beetje rare hindernissen maar dat maakt niet uit
Het werkte ook wel in mij nadeel omdat die hindernis niet zo stabiel is, ze tikte in de barrage maar heel zacht de balk aan.. maar hij lag er wel af, terwijl ik denk dat als het een normale hindernis was, de balk had blijven liggen..

Cheytjuh schreef:Ik vind het een superleuk paardje....nog wat gewonnen ? en wat was je plek ?? leuk om te weten