Astragirl schreef:super leuke rijbroek, kosten die veel?
Mooi paardje, alleen komt dat bruin setje niet zo uit vind ik.
Soms iets te diep int begin, wordt dan beter.
Veel succes nog!
Bedankt! De rijbroek was afgeprijsd van 140,- naar 100,- het is een Kentucky.
Dat bruine setje komt er nu inderdaad niet zo goed uit, kwam door de slechte belichting in de bak en dondere foto's. Ik zal binnenkort buiten weer is foto's schieten met dit setje!!
Melanie15 schreef:Ziet er netjes uit, maar voor het L2 zou ik hem nog iets hoger instellen(of waren het alleen maar losrijfoto's?)
Het zijn eigenlijk voornamelijk losrijfoto's. Alleen 7 en 8 heb ik haar iets meer opgericht. Maar het oprichten lukt al aardig, al is het wel lastig af en toe!
VValar schreef:Het ziet er heel goed uit Ursy! Wat een prachtige rijbroek trouwens, en erg mooi setje (wat voor laarzen heb je daar?) Ze lijkt soms iets te kantelen met haar hoofd, klopt dat? Probeer haar in de galop er iets meer aan te rijden, op je kont zitten en goed voorwaarts rijden. Dan laat ze je ook beter zitten en komt ze er beter onder. Het beeld oogt heel fijn, dat L2 debuut gaat vast en zeker lukken! Wanneer heb je je debuut?
hej Vvalar, ik ben ook erg trots op mijn setje en rijbroek!! De laarzen zijn van Petrie (Anky, grand prix), ik heb ze nog niet zo lang en dat kan ik voelen
Ze kantelt inderdaad soms iets alleen hebben Kristel en ik het percentage kantelen al fiks omlaag gebracht (gewoon zweep erover
). Dus we gaan vooruit!
Ze laat mij in de galop af en toe ontzettend moeilijk zitten, dan probeert ze haar rug weg te drukken en word ik half gelanceerd. Al gaat het de laatste tijd ook al beter, het verschilt nog erg per dag. Goed dat je dit ziet en bedankt voor de tip.
Ik heb ons nog niet ingeschreven voor een wedstrijd, maar hoogstwaarschijnlijk is ons debuut in Maart.
Hoe gaat het met jouw wedstrijden?