Gisteren was ik aan het vden en (met hulp) even op Jauke's rug geholpen. Met de zweep voetjes gevraagd zodat 'ie in spagaat ging staan. De uitgangspositie voor de buiging en het compliment. Dus ik dacht, zal eens met de zweep onderzijn buik tikken, wie weet snapt hij het. Dus ik tik eerst voor mijn been, dat leverde alleen voetje op, dus toen tikte ik achter mijn been en zwaar, meneer zakt zo in het compliment!!! :shock: Ik was werkelijk verbijstert en schrok er eigenlijk ook behoorlijk van! Hij gaat voor veel stijler naar beneden dan Zhanna, dacht dat ik er af zou glijden en ik had natuurlijk absoluut niet verwacht dat hij het
1. Zou snappen
2. Zou uitvoeren
en 3. het nog helemaal zou lukken zonder evenwichts verlies!
Had ik me even vergist in mijn ventje! Uiteraard grandioos beloont! Later nog eens gevraagd en ja hoor, hij zakte weer in het compliment! Aangezien er vandaag wat mensen mee waren meteen nog eens geprobeerd en hij was het nog niet vergeten
Zonder problemen weer op zijn knie! Uiteraard zijn we meteen even vereeuwigd, zie hier de foto 

ps. Let niet op mijn hoofd, volgens mij bijt ik van spanning op mijn lip

Later zat ik trouwens gewoon met iemand te praten en meneer stond wel in de spagaat hoewel ik dat niet echt door had... Zakt 'ie ineens naar beneden! Even de aandacht van het vrouwtje opeisen
Maf beest :lol: 

Ik zie namenlijk op de achtergrond in de bak alleen maar Friezen!