Nou ik wil dus graag wat tips voor het recht richten van mijn paard en zit met nog een probleem.
Mijn paard loopt rechts de sterren van de hemel echt heerlijk los goed aan het been en lekker ontspannen over de ruh. Maar links... Ik weet nie zo goed mee wat ik moet doen. Als ik links rij stelt hij naar rechts. Hij pakt het bit vast en buigt gewoon continu naar rechts. EN ik krijg hem niet naar links gebogen. Mijn instructrice zegt dat hij waars zijn linker achterbeen ( binnenbeen) op die manier er niet onder hoeft te zetten (op de volte) omdat hij dat waars zwaar vind. MAar hij doet het ook op de lange zijde. Hij loopt gewoon continu met contra stelling.
IK weet niet zo goed meer wat ik er mee kan doen. Les 1 x p/w een uur en dan gaat het meestal wel redelijk maar zodra ik zelf weer moet dan lukt het gewoon niet. Zelfs de oefeningen uit de les( losmaken, losmaken, losmaken...veel voltes en steeds toch proberen te buigen) lukken dan gewoon niet meer....
Sorry voo rhet lange verhaal maar ik hoop dat iemand me misschien toch nog een gouden tip kan geven.Alvast bedankt
hou me maar op de hoogte !