Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hans__ schreef:Zowiezo denk ik dat de beste start met je paard is te zorgen dat hij zich weer gaat ontspannen. Mogelijk ziet je paard het rijden nu als een dwangmatig iets jegens de hoge druk eerder.
Fiks eerst je zadel en de fysio, bouw het daarna weer rustig op![]()
Succes!
KiWiKo schreef:Ik zou eerst fysio en dan onder begeleiding gaan rijden
Mariek1983 schreef:Hans__ schreef:Zowiezo denk ik dat de beste start met je paard is te zorgen dat hij zich weer gaat ontspannen. Mogelijk ziet je paard het rijden nu als een dwangmatig iets jegens de hoge druk eerder.
Fiks eerst je zadel en de fysio, bouw het daarna weer rustig op![]()
Succes!
Ja wij vinden het nu allebei erg moeilijk om te ontspannen. Als ik de teugel ook maar iets aanneem reageert mijn paard door zich vast te zetten aan de voorkant.
Maar omdat mijn nieuwe instructrice zoiets had van als laatste optie de fysio erbij, vroeg ik het me zo eens af.
Want vind het echt erg voor mijn paard als ze dus daadwerkelijk veel pijn heeft!
Citaat:Ja wij vinden het nu allebei erg moeilijk om te ontspannen. Als ik de teugel ook maar iets aanneem reageert mijn paard door zich vast te zetten aan de voorkant.