Effe draven:)In draf probeerde ik het maar het lukte niet echt.
(Van hand verandere)Hier kwam hij al een beetje naar beneden Maar ik moest meer Stelling geven.
Hier effe in galop
Hier weer effe rustig draven en weer proberen.
Hier kwam hij al een beetje naar beneden hij keek in ieder geval al wel naar Corella.
Hier ging het al bijna Maar hij is vrij moeilijk dus ja je moet er meer voor vragen.
Hier gingen we wijken wat eigenlijk niet de bedoeling was maar Corella zei dat het mooi was.
Hier gingen we ook weer wijken toen begon ik te lachen omdat dat niet de bedoeling was maar het was mooi
Hier ging hij ook weer wijken maar daar zit ik zelf te veel naar voren.
Hier ook weer met zijn beentje omhoog net een foto gemaakt maar wel mooi alleen ik kijk heel vaak naar beneden en dat moet ik juist niet doen.
Hier zit ik te ver naar voren maar dat was toen voor de les.toen probeerde ik het al maar dan op mijn manier net als bij me andere dressuur foto's die mijn vriendin had geplaatst
Hier stilstaand foto Ik zit dan weer naar voren.
Effe draven met zijn beentje omhoog
lief eh??
En dit is nou onze Emor supah pony:)
:o:9 Comentaar mag maar niet te hard hoor
Ik heb altijd op manege pony's gereden dat is heel anders dan op een eigen paard van me vriendin Ik weet dat ik vaker naar achteren moet zitten.Meer Stelling moet geven. en dat was het wat ik zelf zover heb gemerkt. En deze foto's zijn gemaakt door Corella Dankje wel Corella en haar naam van bokt is stalhaast
(Ja Ja Emor en ik gaan steeds meer voor uit
)