Ik heb echt een geweldige zondagavond gehad!! Het begon allemaal een beetje hectisch. Ik dacht dat ik nog zeker 20 minuten had maar ik moest er direct in. Ik zat er net maximaal een kwartier op. Ik was zelf zo overdonderd dat ik met beenbeschermers de ring in kwam, ik had zelf mijn portofoon nog aan staan. Even dank voor de ringmeester die me daar op wees
Mijn CV was redelijk lang dus ik had tijd genoeg om langs het publiek te rijden. Lois heeft de kur netjes uitgelopen met een kleine hapering, maar dat mag geen naam hebben. Ik kon alles netjes passend uitrijden dus ik was dik dik tevreden.
Rijtechnisch ben ik nog lang niet tevreden. De choreografie is ook heel eenvoudig zonder moeilijkheidsgraad. Deze kur is vooral braaf gereden en dat was ook het doel voor vandaag. Maar natuurlijk moeten we uiteindelijk een beetje gaan knallen. De score was 64% dus daar was ik heel tevreden mee.
Ik vond het geweldig dat er nog zo veel mensen gekomen waren. Na de proef zag ik ineens Kimmy in de bak staan. Die was dus helemaal vanuit Groningen naar Zevenaar gekomen, echt TE GEK!!! Sjaak heeft de hele avond bij E aan de ring gestaan en laten kwam ook Manzano met vriend. Janna heeft hele mooie foto's gemaakt met haar turbo camera. Zep was vanuit Overijssel gekomen. Van stal waren er nog veel mensen gekomen, ook een oud-stalgenootje was er. Helaas heeft niet iedereen mijn kur gezien omdat het programma ineens een half uur inliep.
Fred, mijn hubbie, had het ook aan wat leerlingen en bekenden verteld en die waren ook allemaal gekomen. Ineens zag ik hem staan kletsen met Jeroen Kijkindevechte, je weet wel van Ruud de Wild en Shownieuws, er was dus zelfs nog een BN-er
Een geweldige dag!! Dit ga ik dus veel vaker doen. Op 18 maart staat de volgende datum gepland in Zoelen!!
Hier een paar hele mooie plaatjes gemaakt door Janna.

Zal je mijn foto's zsm sturen want er zitten (ondanks het gebrek aan turbolens) nog best een paar leuke plaatjes bij.
)