Het losstappen heeft mijn man overgeslagen, want dat vond hij denk ik saai, dus meteen maar een drafje.

En een galopje ( ik moet echt leren om op mijn billen te zitten )

Ik wilde even iets vertellen, maar Lotus dacht dat dat wel een mooi moment was om er eens tussen uit te piepen. Beetje rare foto

Hier lijkt hij heel mager. Hij is ook erg slank, maar krijgt echt veel voer( waaronder mengsel met mais), en is goed ontwormd. Hij moet echt nog spieren krijgen om een beetje in model te komen.

Wat achter de teugel, met zijn lange nek krult hij zich het liefst helemaal op. Ik ben al aardig tevreden met deze houding, maar hij moet er nog een stukje uit komen met zijn neus.

Zelfde verhaal als hierboven, alleen nu moet ik echt op mijn pianohandjes en hakken letten

Even kijken bij de fotograaf

Hij zag op het erf een ander paard lopen, dus daar moest hij natuurlijk even naar kijken. Ik moet echt relaxter gaan zitten op zo'n moment, ik zie aan mezelf dat ik spanning heb, waarmee ik hem alleen maar in de weg zit.

Het volgende moment weer netjes aan het werk. Ik mag alleen iets vriendelijker zijn met mijn binnenhand.

Ook hier een te strenge binnenhand, maar hij zet zijn achterbenen er wel netjes onder.

Hier zat ik er even perongeluk met mijn spoor aan op een niet zo eerlijk moment. En dat pikt meneer duidelijk niet ( kijk vooral naar mijn angstige gezicht
)
En nog even zijn surferdude hoofd.
Lotus is dus niet van mij. Het is een heel vriendelijk paard, maar ik vind hem echt moeilijk te rijden. De laatste tijd gaat het aardig. Misschien dat ik binnenkort eens een keertje onderling ga starten. Kijken of we allebei onze zenuwen in bedwang kunnen houden.
) . 
maar ligt het aan mij of hangt hij erg aan je handen ?