Bedankt iedereen voor alle leuke woorden en kritiek!!!
Marijke82 schreef:Owww ik ben jaloers op jullie bodem, zou willen dat de onze er nog zo bij lag.
Het rijden ziet er goed uit, kom snel eens bij jullie kijken als Kelly er staat.
Je setje vind ik super!!
Gezellig!!!
Anoukie schreef:Ik vind de kleur heel gaaf op je paard staan (ik wil ook een donkerbruine, dat is veel makkelijker en mooier combineren ). Rijden ziet er ook netjes uit .
Ik vind dat bij bruin in t algemeen veel staat. Bij ou staat donkerbruin of zwart ook weer heel goed en bij die van mij zie je dat niet eens.
maaitjuh schreef:Karlos!!
Hij blijft echt geweldig!!
Dankjewel
ReBeL_Valibu schreef:Wat een SUPER POEPIGE kleur...ik vind t echt super! ik hou namelijk heel erg van baby blauw, baby roze enz. en dit past er super bij !
Ja, ik ben ook erg gek op pastelkleuren en natuurlijk knalkleuren
RoughRebel schreef:En ook dit setje staat Karlos weer super!! Blijft heerlijk om hem te zien!!
We worden al echt bekend met al die setjes, geloof ik
mariz schreef:wat een lekker ding is het toch, hoeveel setjes heb je nu eigenlijk?
rijden ziet er ondanks je een tijdje niet echt sirieus heb gereden toch heel netjes uit!
Ik denk ergens achterin de 20. En ik had een tijdje zo serieus gereden (met als resultaat in 1 weekend: 4 x1e 8 winstpunten en L1 startgerechtigd) dat ik nu dus ff geen zin meer had in dressuur maar toch me setje wilde uitproberen.
Flower schreef:Karlos mijn favo bokt paard
Wat een spetter is het toch !!!
Setje staat hem goed
we voelen ons hardstikke vereerd!!! We worden nog eens beroemd
BeLoVeD schreef:Jeetje meis, ik geniet echt van jouw foto's! Telkens weer, de liefde tussen jullie straalt eraf!
Tja, ik zei vanmiddag nog tegen een stalgenoot: Ik ben zo verliefd op m dat ik bijna ontplof, meer kan ik echt niet aan
Taaclover schreef:Wouwie dit setje staat hem echt super!!
Op zo'n donkere kun je ook echt alles neerleggen.
Jammer dat de foto's zo bewogen zijn.
Als ik bij jullie sta zal ik ook mijn camera eens meenemen om foto's te maken, die maakt altijd scherpe foto's.
Het rijden ziet er netjes uit ook al was je niet serieus.
Let wel op dat je die mooie lange benen niet te ver naar achter legt in de galop.
Ik verheug me al helemaal op februarie!!! Mijn camera maakt ook super foto's (kijk maar in de 1e link die foto's heb ik zelf gemaakt) maar t begon al iets te schemeren en mijn fotografe heeft geen vaste hand. Als ik zelf foto's maak worden ze echt mooi, maja rijden en fotograferen gaat zo moeilijk.
En ik heb ff gekeken naar me benen en ja helemaal gelijk heb je
Ik geloof dat ik iedereen aan de kleur lila aan t helpen ben.
Das alleen mar beter, want lila is gewoon 1 van de leukste kleuren die er bestaat (naast roze en blauw)