[WN] swerdy ibn sjapoer door van aalst fotografie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

[WN] swerdy ibn sjapoer door van aalst fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 08:51

Afbeelding
swerdy winter 2005 hij is niet dik :shock:

Afbeelding
swerdy zomer 2005 pffjew dit is wel een beter figuurtje en ook wel wat schoner hahahaha

deze bovenstaande foto's zijn al eerder gemaakt hieronder komen de nieuwe foto's die pasgeleden zijn gemaakt door van aalst fotografie
martijn van aalst (vriend van miekelover) heeft foto's voor me gemaakt en ik ben er heeeeeeel erg blij mee zelf was hij met deze serie wat minder blij omdat de zon te laag stond en precies aan de verkeerde kant stond om hele mooie foto's te kunnen maken.
daarbij hadden swerdy en ik nogal last van miscommunicatie maar goed hier komen we dan aan het werk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
instappen

Afbeelding
Afbeelding
drafje
Afbeelding
koppie van swerdy tijdens het draven als je haren maar goed zitten

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
galopje hij was nogal fel die dag het was ook erg koud en hij heeft deze winter een deken op dus tja misschien dat het door de kou komt dat hij zo fel is. maar hier boven wat redelijke momenten.

Afbeelding
Afbeelding
doubling oefening

Afbeelding
uitstappen

Afbeelding
even kroelen

en dit is hoe swerdy over het rijden van vandaag dacht
Afbeelding

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 10:34

leuke plaatjes!

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 10:49

WOW! Nou was ik altijd al "fan" van Swerdy en kijk hem eens onder het zadel leuk lopen!! Prachtige foto's! Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent!

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:06

Mooie foto's
Jammer van de achtergrond..

irene85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:13

leuke fotos..

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:18

Mooi hoor Fab! 1 tip: maak je beugels een gaatje langer! Het lijkt me niet echt lekker zitten zo opgetrokken. Of heb je gewoon korte pootjes

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 16:08

Wat onwijs grappig, mijn pony is ook van Sjapoer, maar ik moet toch goed zoeken naar overeenkomsten. Terwijl ik die bij andere Sjapoer-nakomelingen toch vrij snel zie!

Maar ziet er leuk en ontspannen uit!!

fabske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 18:55

hej majo mijn beugels bij dit zadel zitten lekker zo die wil ik niet langer bij present die moeten wel 1 gaatje langer als ik deze langer doe dan verlies ik de beugels en moet ik op mijn tenen staan als ik wil lichtrijden

ik wil zeker wel een aantal pics laten afdrukken maar ik heb er in totaal meer als 300 gehad dus moet toch gaan kiezen welke dat dat gaan worden.
groetjes fabske

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:47

leuke foto;s zeg. Het was een gezellig maar kou dagje:P

Shiloh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 22:50

hey fabs... swerdy ziet er goed uit joh! en het rijden ook. Ik zie zeker wel verbeteringen met een jaar geleden... Ziet er lekker ontspannen uit... (ondanks dat je zegt dat hij fel was) super ...

van_aalst

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:50

Shiloh schreef:
hey fabs... swerdy ziet er goed uit joh! en het rijden ook. Ik zie zeker wel verbeteringen met een jaar geleden... Ziet er lekker ontspannen uit... (ondanks dat je zegt dat hij fel was) super ...

hey ik heb bij u in de klas gezeten!
dus dat wil zeggen dat ik u ken
haha hoe is het ermee?

Shiloh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 07:34

*denkt* .... *bezoekt sites* .... *denkt harder*

Ooow verrek, jah klopt, met mij is alles goed hoor... ik hang nog steeds rond op die school ... eindexamen jaar... zo kom je nog eens mensen tegen

fabske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 08:49

@sjonniej neej ik ben pas 1 andere nakomeling tegen gekomen die ook schimmeltje was en die wel wat weg heeft van die van mij
er is nog een schimmel nakomeling maar die is veel groter en lijkt er zodoende weer niet op.
de meeste zijn bruin en als je swerdy in het bruin neerzet lijkt hij ineens veel meer op die andere nakomelingen haha
hij heeft wel overeenkomsten toch ik heb veel van zijn nakomelingen op de foto gekregen van hun eigenaren en het duurde even maar uit eindelijk heb ik wel overeenkomsten gevonden in kaak neus of ogen.

@jeddah jah ook ik ben nog steeds fan van mijn eigen paard dat was ik al toen hij nog op een manege stond hier in de buurt en dat was ik ook nog toen hij daar doorverkocht werd aan een toen nog vriend van mij en dat was ik nog steeds toen ik hem eindelijk mee naar huis mocht nemen ik vind het een schitterend paard met veel uitstraling.

@shiloh jah ik werk er ook heel hard voor en kom er steeds meer achter hoe of wat hij is nog steeds niet net zo goed als hij was voor ik het ongelukje met zijn been heb gehad toen liep hij super voor beginners wedstrijden wedstrijd klaar. daar werk ik nu heel hard naar terug maar alles op zijn tijd. ik krijg hem bijv ook weer op de trailer nu;) iets waar ik een jaar nog niet eens over durfde te dromen.

verder bedankt voor alle complimenten
mieke lover graag gedaan kom gerust eens een keer terug als je daar zin in hebt en martijn nogmaals heel erg bedankt

fabske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 08:58

ik heb er perongeluk een pic dubbel opgezet die zal ik vanavond nog wel even veranderen