Zaterdagmiddag hebben marcella en ik een hei-ritje gemaakt. Wat erg gezellig en leuk was... met een heerlijke gallop ertussen. Het klikt goed tussen haar en hassan...en eszelon vind ze ook stoer..
Daar heeft ze nog niet op gereden, maar dat komt heus nog wel.. Zondags (vandaag dus
) Hebben we eerst in de hei gereden, maar door de bevroren grond ging dat niet zo lekker. Dus daarna nog even een rondje langs het meer gemaakt. Wel hebben we even de buurman geinformeerd en we mogen gebruik maken van zijn bak (alles beter dan de wei... haha)! Nu moeten ze nog ff naar de hoefsmid en dan kunnen we weer echt aan de gang. Ohja... eszelon heb ik vandaag zijn manen getrokken, ze waren zo ongelijk... en lange manen zijn heel mooi bij een arabier, maar dit waren echt slierten. dus hoop dat het nu wat aan gaat groeien en ook dikker word. Wat vinden jullie van de verandering?
Voor:
NA
: (het lijkt ongelijk te zijn, maar dat is niet...komt omdat zijn manen nooit eerder zijn getrokken... daardoor springen ze omhoog.)En?? goede verandering of niet?
Nu de hei-rij-foto's van de hei:
Toen we terug op stal waren kreeg marcella een rare tik... ze zette de voerschep op mijn hoofd... leuke ideeen hoor Muts
De eigenaar van hassan liep toevallig net de stal op...en hij kwam ook niet meer bij...maar zie je het ook al voor je? Staat je verzorgster...waarvan je blij bent dat ze weer terug is.. (net een weekje)... staat ze met een voerschep op haar hoofd, begin je dan niet te twijfelen of er een steekje los is... en of je er wel goed aan hebt gedaan om haar terug te nemen ...haha...Marcella piste bijna in haar broek

Ik ben niet gek...ik ben een vliegtuig (verzorgsters gek, paardje ook beetje gek?)
Oke Oke Oke... nu het @ Work.
Marcella met Knorretje (de zwarte, oftewel op zijn papier "Hassan")
Ik (Femke) met Eszelon (spreek als Elzelon)
Volgende is beetje te diep... dat voelde ik toen ook...
Zo...dat was me weer een smakje foto's... ... wat vinden jullie van eszelons verandering?
bedankt voor het kijken... en laat maar is een berichtje achter..
Commentaar mag... mits onderbouwend.
.