Sinds een paar maanden rijdt ik Romano, een 8 jarige ruin van Great Pleasure. Hij heeft een tijdje stilgestaan wegens een peesblessure, maar is nu sinds 2 maanden weer aan het werk. Afgezien van wat rodeo acties gaat het erg goed.
Wat grappig, rij jij hem nu? Ik hoorde via via dat Kiss Me nu van Wendy is en dat Romano naar Mariska is gegaan.
Romano is inderdaad een erg gaaf dier als je hem eenmaal aan het lopen hebt. De keren dat ik erop gezeten heb vond ik hem traag aan het been. Zijn achterhand laat hij graag wat hangen.
Leuk paardje! Mssn lijkt het door de foto's, maar hij lijkt heel erg sterk op de voorhand, klopt dat? Zijn achterhand is minder goed ontwikkeld lijkt me. Ik zou proberen wat meer van achter naar voren te rijden: veel schakelen en overgangen zodat ie lekker vlot wordt.
[quote="Bramblerose"]Leuk paardje! Mssn lijkt het door de foto's, maar hij lijkt heel erg sterk op de voorhand, klopt dat? Zijn achterhand is minder goed ontwikkeld lijkt me. Ik zou proberen wat meer van achter naar voren te rijden: veel schakelen en overgangen zodat ie lekker vlot wordt.
In stap is ie idd erg op de voorhand, in draf gaat het een stuk beter en gaat hij achter steeds beter dragen. Ik had ook draf-foto's maar die zijn mislukt. Hij is ook erg tegen het been, maar door veel overgangen gaat dit steeds beter.
[quote="Taaclover"]Wat grappig, rij jij hem nu? Ik hoorde via via dat Kiss Me nu van Wendy is en dat Romano naar Mariska is gegaan.
Ja, dat klopt Kiss is nu van Wendy en Romano van Willem. Hij kon weer aan het werk, en ik had wat tijd over vanwege Kyra's peesblessure dus vandaar. Het is wel de bedoeling dat hij ter zijner tijd verkocht gaat worden.