Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

broadway schreef:kun je twee fotos laten zien..... de zijkant( van het hele paard )1links en1rechts?????
broadway schreef:ik doe aan massage/ fysiotherapie en werk ook via foto's, die kunnen soms heel véélzeggend zijn!
maar volgens mij kost dat wel duur is het niet ? broadway schreef:ik vind het niets bijzonders hoor!!!!!

) niet rechtgericht en heeft hij een zwak rechterachterbeen. Je kan proberen om in de linkergalop een volte te verkleinen en weer vergroten, hier worden z'n achterbenen sterker van. Waarschijnlijk is je paard één kant op moeilijker met wijken/schouderbinnenwaarts. Op die kant veel oefenen, ook vanaf de grond. Ook kan je de contragalop gebruiken om z'n achterbenen sterker te maken. Let er wel op dat je als je aan wil springen in de rechtergalop niet naar voren gaat zitten (dan heeft die stelling geen zin meer) Niet je teugels/handen naar voren steken, je moet voor je gevoel wel een klein beetje tegendruk voelen. Ook je buitenteugel er goed bijhouden!!