De rij foto's van stills van een filmpje, maar zijn nog best duidelijk. Het filmpje is vorige zondag opgenomen, bij ons op de manege. Je ziet waarschijnlijk wel dat er op enkele foto's wat spanning was, hij liep niet zo ontspannen, het was ontzettend druk op de manege, en dat is ie niet gewent
Maar het was dus wel een goede oefening. De foto's staan niet echt op volgorde en ik heb natuurlijk wel ingereden, maar daar heb ik geen foto's van.Hier de foto's:

stappen in het begin, toen we de overgangen reden.(om hem aan de hulpen te hebben en zijn achterhand onder te zetten
)
drafje ook tijdens de overgangen ( hier is wat spanning, er was een paard in de piste altijd ontzettend aan het rodeo doen en dat vond ie dus niet echt leuk
)

Hier staat ie niet echt vierkant, maar dat zotte paardje was weer aan het rodeo doen
en hij kwam recht op me af, dus ik effe op de rem gaan staan
Hij staat dus best nog wel goed voor mijn overgang

hier is die wel mooi aan het werk, spijtig dat de foto wazig is!

deze vind ik zo mooi!

deze is ook mooi he?

hihi men gezicht!
Ik weet niet wat er was, misschien terug rodeo of zo...
en dan nu een galopje...

ik vind wel dat ie zijn kont mooi onder zet!

een van de geweldige verschiet foto's
de manege zat weer vol bakkabouters

mooi gesprongen

onthoofd door de close-up
[img]http://pic18.picturetrail.com/VOL881/3961082/8431458/125454654.jpg [/img]
t heeft wel iets

en wat verruimen. hij doet dat goed, maar op zeker moment wordt ie zwaar. Daar werken we dus wel nog aan.

en hier het kunstwerk op zijn kont
JK... zijn initialen
en hier 2 weken geleden aan de longe, de foto's in de piste waren te donker dus heb ik hem effe buiten laten stappen en daar foto's genomen. Ik heb hem dus niet gelongeerd op de beton hoor!

eindelijk die bijzets uit denkt ie

en nog een fotootje van ons tweetjes enkele weken terug.
Ik weet dat ik nog ontzettend veel te leren heb. Ik heb niets tegen opbouwende kritiek, het maakt me alleen beter, maar houd het vriendelijk.
ooh jah, ik zou 2 foto's willen laten vergroten, laat je effe weten welke je de mooiste vind?

Ziet er ook vriendelijk uit. Probeer hem alleen wat meer ruimte te geven van voor. Het ziet er een beetje *te* strak uit als je begrijpt wat ik bedoel