Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fascha schreef:Hallo meisje met moeilijke verzorgpony
Wat het meisje in dit vorige bericht zegt vind ik ook erg belangrijk
paarden reageren niet voor niets opeens zo ze kunnen niet voor niets opeens veranderen dat moet er iets aan de hand zijn of iets gebeurt zijn waardoor ze drastisch verandert zijn!!
Ik woon zelf in assen dus als je een hulp nodig hebt wil ik best een keer met je kijken hoe het allemaal in elkaar zit
Ik ben GEEN paardefluisteraar ofzo maar mischien een beetje ondersteuning helpt altijd.
we kunnen mischien wat van elkaar weer leren,
ik ben 19 jaar en heb 11 jaar rijervaring en ook een eigen paard.
( mischien belangrijke informatie voor jou )
Ik hoor het wel van je!!
Groetjes Fascha

Kris25 schreef:Erg jammer, want ik zou beginnen met een goede fysiotherapeut en alle mogelijke lichamelijke klachten uitsluiten. Als je zeker weet dat ze nergens pijn heeft, dan zul JIJ (want ze moet voor jou respect krijgen) haar er echt eens doorheen moeten pakken. Je geeft zelf al aal dat je dat eigenlijk niet kan, dus dan zou ik er ook niet mee doorgaan, want ik heb niet het idee dat er een fysio aan te pas gaat komen.

sandra1986 schreef:ik heb ook zoon pony ze heeft geen vertrouwen in niemand niet
alleen nu na een jaar een beetje in mij. het heeft me twee hersenschuddingen gekost drie hechtingen en een halve schuur
maar het is het allemaal waard. ze is ontzettend afhankelijk
geef haar vetrouwen en doe het rustig aan niks forceren. blijf nooit lang boos en als je het niet meer aankan weglopen (5 min) voor je boos word. doe ik ook
zulke ponnys hebben behoeft aan veiligheid, structuur en een consequente ruiter.
en een ding!
wie wil er zoon panische gekke pony kopen? dat is dan voor zoon laag bod dat de eigenaar het vast niet doet. mijn pony staat ook bij een handelaar. er is niemand anders die met haar wil/ kabn omgaan. duss
veel succes en verwen haar lekker maar bewaak je eigen grenzen en wees conseceunt doe altijd t zelfde bij de zelfde woorden

en we zien wel waar het ons brengt, heb er wel vertrouwen in!
sandra1986 schreef:harstikke mooi.
je zult zien dat je geduld ( en de blauwe plekken) het straks allemaal waard zijn
je krijgt het in liefde dubbel trug!!
veel plezier