Flower had nog nooit een parcours gesprongen, verder als een dubbelsprong zijn we nooit gekomen, en ze is maar 1x hoger geweest als 50 cm, namelijk in die springles

Aangezien wij zelf maar 1 hindernis hebben leek het me wel handig om hieraan mee te doen als een soort oefening, ik had mij ingeschreven in 50 cm (Flower is maar 1.50, en bijna 4) maar werd ingedeeld in de 70 cm!!
Nou, ik schrok me dood toen ik het hoorde (zó hoog voor de eerste keer?) maar toen ik eenmaal op mijn pony zat viel het eigenlijk wel mee :p
Ik heb ook voor het eerst met de trailer gereden!!! Ik heb goede tips gehad, en volgende keer lukt het me alleen (er was iemand mee met B achter E, om mij te helpen).
Deze persoon had toevallig een videocamera mee en heeft mijn parcoursje gefilmd, waar ik heel blij mee ben! (Het is wel allemaal zwart wit, maar het staat er iig op! Fotos zijn ook stills uit t filmpje)
Hier het inspringen, hindernis 1 t/m 3 mocht je inspringen.
Daarna moest je 1 t/m 5 foutloos springen, en dan mocht je door, 6 t/m 10 waarbij de tijd telde.
Bij het inspringen had ik dus een soort van weigering op 2, ik reed scheef aan op 1(wending was scherper dan ik dacht) en Flower snapte het niet (nog één??)

Daarom daarna de wat scherpere wendingen lekker uit draf gedaan, paard moet het ook nog leren.
Filmpjeeee!!
http://oege.ie.hva.nl/~lassch07/Flowerinspringen.mpg
Artistiek:

Daarna mocht ik echt beginnen!!!
Groeten,

Filmpje!!!!!!!!!!!

4 ging wat raar, en bij 7 ging alles mis, maar zowaar bleeft het liggen!
Hindernis 2:

Hindernis 3:

Van 3 naar 4:

Hindernis 5 (kontjes hahaha)

hindernis 6:

na 7 zette ik haar eerst terug in stap, even rust, en pas daarna ben ik verder gegaan, omdat er voor mij geen wedstrijd gevoel achter zat ik wil gewoon dat ze rustig en beheerst een parcours inkomt. En ik moest even kijken of ze zich bezeert had natuurlijk...
Super sprong van 7:

En daar ging het mis, rechtsachter landt óp de balk, maar het bleef allemaal liggen:

Hindernis 8

Hindernis 10

En Belonen!!

Tips zijn natuurlijk welkom, ik rijdt op een Barefootzadel zonder kniewrong en dat gaan helaas ten koste van mijn houding, ik ben aan het sparen voor een springzadel. (k ben wel heel blij met mn BF hoor!)
Uiteindelijk waren we nog 4de ook! van de 10 ofzo, waarvan er 5 foutloos waren. Knappe meid heb ik he!

)