Er was een pas de deux wedstrijd bij de hal, maar je mocht met zoveel meeoden als je maar wilde, te voet of te paard, maakte allemaal niks uit!
Wij kwamen met 4 ruiters, en 4 te voet aanzetten, dus met zn 8en
Ik was het bruidje, newtonlover was de bruidegom, en unfearlover en marjo waren hartjes, marjo op de tinker, unfearlover op die bruine.
Marjo heeft de muziek zelf gemaakt, nogmaals bedankt
Het was erg garppig, we hadden eerst een erg leuke kur, en daarna de weddingmars, toen kwam ik naar het "altaar" waar Newton al stond, en hoorde je een stukje van herman Finkers, van neemt gij die en die, ik zeg ja ik bedoel die met die witte jurk, toefje voor de kop, struikie in de hand, niet al te onnozele blikken (hahahaha) neemt gij die en die, en ik zeg tegen mijn vrouw, JA! laten wij het maar proberen, daarna draafden we hand in hand weg, op een vervormd liedje van All you need is love!
We zijn trouwens 1e geworden, dus voor ons allemaal een leuk begin van het nieuwe jaar!!
De 1e prijs die je haalt in het nieuwe jaar, en dan 1e worden
Nouja, hier de foto's, het is wel bagger kwaliteit, maarja, binennbak he

Het hele stelletje ruiters bij elkaar!
Het bruidspaar
Newton oefend alvast op het woordje JA
Hier begonnen we, zoek de pony's
IK!!
De sleep van mijn jurk
Alleen maar foto's van mij??
Hoe kom je daar nou bij??
En als laatste nog even Sharona's hoofdje, inmiddels op stal
Nou, dit was het dan, Newton en Sharona zijn nu dus getrouwd, we hebben er ook nog over gedacht om vrijdag naar het oefenspringen een bord met Just Married aan de trailer te hangen, het is er helaas niet van gekomen
lol. echt leuk dat jullie 1e zijn geworden. julllie zien er ook heel goed uit.