Kevin is het paardje van mijn moeder, en die rijd er normaal gesproken ook altijd op.
Ik rijd er niet zo vaak op, in de vakantie soms, of in het weekend, en heel soms door de weeks, als ik echt heel veel tijd heb.
Daarom gaan sommige dingen ook niet perfect, we oefenen daar gewoon nog niet hard genoeg voor.
We hebben Kevin eigenlijk gekocht voor het doel als recreatiepaard, maar hij kan best leuk springen, en ook nog dressuur lopen.
Hij heeft bij het oude baasje L2 gelopen, en had daar ook een paar wpen.
Het liefste spring ik met hem, omdat dat veel gemakkelijker gaat.
Maar ook moet er dressuur geoefend worden, dus dat hebben we nu maar weer eens gedaan!!
Ik krijg er geen les op, mijn moeder rijdt wel eens in mijn les mee, ik heb 1 keer in de week op mijn pony.
Nouja, zit nu wel erg lang verhaal te l*llen, dus hier dan de foto's:
Eerst beetje losdraven, in het begin krijg ik hem vaak nog wat moeilijk naar beneden, het is meer een dieseltje
Hier komt hij al weer wat meer naar beneden!
Hij gaat al ruimer lopen, hier heeft hij best wel veel moeite mee, hij kan ook absoluut niet uistrekken
Een voor ons toch al best wel redelijke galop
Even stappen, hier is hij weer wt kort van voren.
Sorry, even hoofdje draaien
Beginsel van een poging tot SB, weet het, is nog lang nit goed.
Even de jas uit.
Wijkpoging.
paardje loopt mooi, ik zit beroerd, meer uitstrekken datd it kan hij dus niet, al doet hij nog zo hard zijn best
Voor hem best wel ruim, en ik ga weer zo achterlijk achterover hangen.
Ben best wel trots op deze foto, weet niet waarom, maar heeft wel wat.
En nog een keer SB proberen, wel op3 sporen, maar die nek moet nog beter.
Dat waren ze weer!!
Ik zelf merk wel dat er al wat vooruitgang in zit, mijn houding is ook al stukken verbeterd, ook is Kevin beter gaan lopen, maar ik weet dat we er nog lang niet zijn!!
Geef maar commentaar, en het liefste met tips erbij!!