Nou dit is dus milona een 11-jarige merrie van de hengst schalkaar.
Ik rijdt haar nu een jaartje ongeveer en ik hoop haar na mijn stage waar ik 17 februari van weer kom langzaam aan eens te kunnen gaan starten.
Milona heeft ik haar leven net iets te veel ruiters op haar rug gehad en denkt daarom erg vaak dat dingen kunnen zoals zij ze gedaan wil hebben. Dit gaat nu steeds beter maar kan natuurlijk altijd nog beter.
Deze foto's zijn al wat ouder zoals je ziet aan het zonnetje maar ik dacht ik plaats ze toch.
Houding is al stukken beter geworden zowel van paard als ruiter maar al het commentaar is welkom mits opbouwend
Nou dit is dus Milona

En aan het werk

Dit vind ik zelf wel een mooie foto

En nog een draffoto

Charmant moment maar hier is goed te zien dat ze haar achterbeen nog veel meer moet onderbrengen

Hier knabbelt ze al wat op het bit en ik zie ook dat het bit er een beetje ver uit hangt. Ze hield rechts nogal vast dat is ook al wat minder

Ze heeft van zichzelf nogal de neiging zich op te kroppen en te hoog te gaan lopen en dan krijg je dit als resultaat

En ten slotte bedankt voor het kijken en comentaar is welkom mits inderbouwend en niet duizend keer herhaald dankjewel!