volansky @ dressagework

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

trowing

volansky @ dressagework

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 16:48

hier dan de beloofde foto's van mijn nieuwe paardje genaamd volansky. ik rij hem nu net een week. hij is in begin 2005 gecasteerd en beleerd en daarna het land weer ingedaan. hij is nu weer 2 weken onder het zadel. dat pakt hij super op. het is een 3jr polansky x elcaro x rinaldo x marlando. de foto's staan niet op volgorde.

ik heb ook 2 filmpjes van hem maar ik weet niet hoe ik die erop zetten moet. dus als iemand dat voor mij kan doen?

Afbeelding

Afbeelding
hier mag hij wel iets meer ruimte.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

van de galop waren heel veel foto's mislukt. na het rijden mocht hij nog even los met de merries. de merrie zonder dek is een 17jr fokmerrie van purioso. de merrie met dek is een 3jr merrie van farmer.

Afbeelding
lkkr rollen.

Afbeelding
volgende aan het rollen.

Afbeelding
en dan nog even van de vrijheid genieten.

Afbeelding
wat is dat????

Afbeelding

sorry voor de hoeveelheid.
al het commentaar is welkom daar kunnen we van leren. maar hou het wel een beetje netjes.

Fritsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:50

leuk paard zeg
Hij pakt het idd goed op! En loopt netjes!

trowing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 16:51

ja als hij zo doorgaat wil ik hem binnenkort in de B starten.

obiwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:53

leuk paard, maar ik zou hem veel meer ruimte aan de voorkant geven. Hij kropt zich nu zo op.

Kylan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:54

Leuk paard hoor!
Ik heb ook een 4 jarige polansky, ik zie wel een paar dingen terug. Je moet opletten dat hij niet te kort en te hoog in de hals komt. Als veel bovenin loopt met een nog te weinig ontspannen rug kan hij rugproblemen krijgen.
Dus probeer hem ook lekker voorwaarts-neerwaarts te krijgen en lekker het neusje eruit te rijden.

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:54

Ziet er netjes uit.
Op sommige foto's lijkt het of de achterhand er niet goed onderzit, maar dat kan of aan mij liggen, of aan de momentopnames.
Vast veel succes in de B dan!

trowing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 18:10

Eva_ schreef:
Ziet er netjes uit.
Op sommige foto's lijkt het of de achterhand er niet goed onderzit, maar dat kan of aan mij liggen, of aan de momentopnames.
Vast veel succes in de B dan! [/qu

dat zie je een op een paar foto's maar dat komt omdat de foto's op het verkeerd moment genomen zijn.

[quote="Kylan"]
Leuk paard hoor!
Ik heb ook een 4 jarige polansky, ik zie wel een paar dingen terug. Je moet opletten dat hij niet te kort en te hoog in de hals komt. Als veel bovenin loopt met een nog te weinig ontspannen rug kan hij rugproblemen krijgen.
Dus probeer hem ook lekker voorwaarts-neerwaarts te krijgen en lekker het neusje eruit te rijden.

ja ik weet het hij heeft heel veel front en krop zich dan boven op ben er druk mee bezig. hij was eerst heel onrustig in de aanleuning en nu dit beter is kan ik meer beginnen met het neerwaartse rijden. maar hij leert heel snel dus denk niet dat dat een probleem word.

marion112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 18:23

leuk tes!!

trowing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 18:44

heey wist niet dat jij hier ook was!! thnx en tot zo

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 18:51

Gezien het feit dat hij eigenlijk toch nog niet zo lang onder het zadel is, zou ik me eerst erop concentreren dat hij lekker op eigen benen gaat lopen en dat de achterbenen onder de massa kunnen dan wat er vooraan gebeurd. Hij mag een stuk losser worden in de aanleuning, neusje eruit, lekker naar de hand toe laten zakken

trowing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 15:21

Urielle schreef:
Gezien het feit dat hij eigenlijk toch nog niet zo lang onder het zadel is, zou ik me eerst erop concentreren dat hij lekker op eigen benen gaat lopen en dat de achterbenen onder de massa kunnen dan wat er vooraan gebeurd. Hij mag een stuk losser worden in de aanleuning, neusje eruit, lekker naar de hand toe laten zakken

daar concentreer ik mij ook op maar omdat hij zich graag opkropt achter de loodlijn en het moeilijk vind om zich uit te schuiven leer je het hem niet in 3keer rijden(dit zijn foto's van toen ik er voor de 3de keer opzat). en op eigen benen loopt hij gelukkig wel. en hij loopt ook wel ontspannen. ik zal kijken of ik binnenkort een fotograaf mee kan krijgen zodat jullie verbetering kunnen zien.

Manon

Re: volansky @ dressagework

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:24

Leuk paard, jammer dat de foto's zo donker zijn. Het lijkt nu net of ie een heel groot hoofd heeft, maar dat zal wel meevallen

Just_Mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:27

Ik vind eerlijk gezegt ook dat hij een groot hoofd heeft! Verder vind k t er wel netjes uitzien! Je geeft zelf al aan dat je werkt aan het voorwaarts-neerwaarts, dus ik denk dat dat wel goed komt.

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:44

leuk hoor en je hebt 'm al leuk lopen voor de korte tijd dat je 'm hebt.Ben benieuwd naar foto's als jullie echt een combinatie zijn geworden!

olympus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 17:53

leuk paard ziet er goed uit dat die pas onder het zadel is

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 21:45

leuk paard, ik ken ook een Volansky (ook met v. polansky) lijkt er sprekend op!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 22:30

Mooi paard!
Loopt ook netjes, alleen af en toe een beetje teveel achter de loodlijn.
Verder ziet het er netjes uit

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:26

Ziet er leuk uit Tessa probeer hem idd een eetje meer ruimte te geven
Veel succes in de B

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 19:58

Leuk dier! Maar ja wat wil je met Polansky als vader.. Ik had er ook 1.. heb me klauwe vol geld gekost( mijn vader uiteraard:$) en toen bleek die super groot gat in zijn pees te hebben.. En zei nog zeggen dat die gekeurd was en sjit.. pff.. nu staat die dus gewoon lekker op het land.. maargoed hopelijk loopt het met jou paardje beter af!

Brenniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:15

Ik vind het een leuk paardje, maar je moet hem van voren veel meer ruimte geven! Dan kan je hem veel meer voorwaarts neerwaarts rijden. En dan gaat hij nog veel beter lopen. En zeker voor zo'n jong paardje, die kan je beter gewoon in een keer goed aanrijden. Veel succes!

Jytte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 20:51

ik zou proberen hem iets langer te rijden, ik vind hetzo niet zo'n geweldig plaatje. rijd hem van voor watlanger, en vul het aan met je been, dat komt ook ten goede van zn beweging. succes met hem!

NoTrouble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:38

ik vind wel dat je paard zich veelste veel opkropt hoor..
ik zou eerst maar eens flink met de basis bezig gaan voordat ik zou starten.. maar als dat straks voor elkaar is worden jullie vast en goeie combi

kivas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 21:58

Urielle schreef:

Hier ben ik het geheel mee eens!!