Stascha@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LinsxDot

Stascha@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 16:16

Mijn vriendin heeft gereden, ik heb wat foto'tjes gemaakt.
Zij zit hier ook op bokt stascha_pass
Dus zij zal reageren
Hier komen de foto`s.
Veel kijk plezier
Groetjes Stascha_kim.

p.s Stascha reageerde niet goed op benen handen en zweep.
Hij is soms best moeilijk en sterk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Broertje van mijn vriendin, op Taylor
Afbeelding
Trouwens, hij rijd pas 1.5 jaar ofzo, niet echt commentaar op geven dus
Afbeelding
Nog xtje vriendins broertje
Afbeelding
En na het rijden op stal...Moe maar voldaan

Commentaar, graag maar wel opbouwend
Doei Doei

LinsxDot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 16:20

Niemand

Adil

Re: Stascha@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:20

De Haf loopt wel heel erg tegen je hand in, maar je gaf zelf al aan dat ie soms wat moeilijk is, toch moet je wel je handen meer omhoog doen, je drukt ze wel heel erg omlaag en daar krijg je alleen maar meer verzet van!

Laura15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:22

daar ben ik het mee eens,,

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 16:37

Adil18 schreef:
De Haf loopt wel heel erg tegen je hand in, maar je gaf zelf al aan dat ie soms wat moeilijk is, toch moet je wel je handen meer omhoog doen, je drukt ze wel heel erg omlaag en daar krijg je alleen maar meer verzet van!

ik geef haar wel is les en ja daar word aan gewerkt

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 16:42

Toppie

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 16:45

Adil18 schreef:
Toppie

dus dat wisten al

Stascha_Pass

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:52

Niemand meer ??

M59

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 20:57

Ik vind ook dat de haf veel beter moet kunnen lopen, maar zo als je zelf al zei: er word aan gewerkt. Dus succes ermee.

yp45gx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:00

Leuke foto's michell..! Ook al ben ik niet zo foto geniek.

Stascha_Pass

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:36

Oepss, Lindsay hads andere fotos genomen:P
Nog bedankt voor foto's maken
Ze zijn wel leuk geworden hoor:P
Nou...doei doei

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 22:46

yp45gx schreef:
Leuke foto's michell..! Ook al ben ik niet zo foto geniek.

pff JIJ dan lekker boeiend niet huilen

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:05

Dat ze de handen laag houd vind ik niet zo heel erg. Alleen ik vind het jammer dat je de binnenhand vastzet op je bovenbeen. Je kunt best op deze manier stelling proberen te vragen. Breng dan alleen je binnenhand van de hals af en geef met de buitenhand. Vergeet daarbij vooral niet je binnenbeen. Hij moet op de druk van je binnenbeen van je af gaan. Door je buitenbeen erbij te houden begrens je dit en krijg je een buiging. Werk in eerste instantie alleen op druk van je binnenbeen ondersteund door je binnenhand. (niet vergeten deze ook te ontspannen op de juiste momenten.) Mocht hij niet van je binnenbeen af willen dan corigeer je hem met een tikje op zijn kont.

Lijkt misschien allemaal makkelijk, maar de uitvoer is een stuk moeilijker Afbeelding

Succes

miepjevlug11

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:13

leuke foto's ! mooie haf .. Doe alleen je handen iets hoger

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 23:18

egnie schreef:
Dat ze de handen laag houd vind ik niet zo heel erg. Alleen ik vind het jammer dat je de binnenhand vastzet op je bovenbeen. Je kunt best op deze manier stelling proberen te vragen. Breng dan alleen je binnenhand van de hals af en geef met de buitenhand. Vergeet daarbij vooral niet je binnenbeen. Hij moet op de druk van je binnenbeen van je af gaan. Door je buitenbeen erbij te houden begrens je dit en krijg je een buiging. Werk in eerste instantie alleen op druk van je binnenbeen ondersteund door je binnenhand. (niet vergeten deze ook te ontspannen op de juiste momenten.) Mocht hij niet van je binnenbeen af willen dan corigeer je hem met een tikje op zijn kont.

Lijkt misschien allemaal makkelijk, maar de uitvoer is een stuk moeilijker Afbeelding

Succes

idd die enelaatste zin is leuk gezegt
want als jij stelling vraagt reageert hij niet daar loopt hij doorheen doe je ff nog keer rukje geven van luiter eens nog niet tik erbij nog niet dus ja hijs beetje ze eigen willetje af en toe maar hij kan mooi lopen hoor maar dit keer had hij ze dag niet zo

Stascha_Pass

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 00:28

@egnie:
Ik probeer daar zeker aan te werken, met dat binnenbeen, alleen het is soms wel moeilijk, al heb je sporen om, hij loopt er overheen.
Al gaat het nu al wel stukekn beter, die fotos zijn vn 3 weekjes terug, en het is nu al redelijk geod vooruit gegaan, warschijnlijk maandag weer goede foto's., maar toch heel erg bedaznkt voor je commentaar, het is goed opbouwend en ik ga er zeker aan werken, hij gaat namelijk ook redelijk slecht lopen qua regelmatigheid als je hem de juiste hulpen niet geeft dus ik ga er nog maar aan werken (werk er al aan).
Bedankt.
Doeiu doei
Groetje, Michelle

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 19:00

egnie schreef:

Succes

En dan heb je een lekker over de kop op de voorhand lopend paardje, moet je dat weer gaan corrigeren....daar schiet je toch niks mee op?

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 20:30

Hoe moet je een paard van achteren naar voren rijden als hij ziet op je been reageert. Hij loopt dan misschien op de voorhand, maar dit is een oefening om wat meer stelling te krijgen. Niet alle paarden reageren op een klein beetje druk Afbeelding

Ik reageer alleen op wat ik zie. Ik zie een paard wat gewoon NIET luistert naar het binnenbeen en DAT wil ik met mijn commentaar proberen duidelijk te maken. Als een paard niet op de kleine hulpjes reageert moet je ze duidelijker maken.....

Dit was trouwens niet als kritiek bedoelt voor de TS maar als een hulpje.