Voetballen en trainingsperikelen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Voetballen en trainingsperikelen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 22:42

Ja, ik heb voetbal filmpjes!!! We voetballen echt samen, ik zorg er vooral voor dat de bal in de bak blijft, Jauke schopt gewoon er tegen aan als hij de kans krijgt. Soms trap ik hem dus ook voor zijn voeten weg omdat ik anders de bal in het naast gelegen weiland mag gaan ophalen... Zoals me uiteraard 1 x overkwam toen ik niet snel genoeg was Kijk en geniet!

Op dit filmpje probeerde hij telkens op de bal te gaan staan, sukkeltje :lol: Soms ligt hij daardoor zelfs op zijn neus, niet dat het hem iets interesseert
Afbeelding

Hier ging het beter, hij had weer door dat hij tegen de bal moest trappen ipv zijn voet erop te zetten
Afbeelding

Dit is het beste filmpje! Jauke was vandaag wel super enthousiast, zo enthousiast dat hij zelfs in draf over ging!
Afbeelding

Kleedje uitrollen. Ben nu bezig met hem te gaan leren dat hij blijft rollen tot het kleedje helemaal uitgerold is.Nu duwt hij er met zijn neus tegenaan en vindt dan dat hij een beloning verdient...
Afbeelding

Verder nog allerlei andere dingen gedaan, oa Spaanse pas. Hij kent ook al passage, en een beetje spaanse draf en nog wat andere rare sprongen Hij werd namelijk zo enthousiast dat hij op een gegeven moment naast me aan het dansen was en zijn benen dus niet meer strekte maar alleen maar hoog optilde en zo een beetje draafde En toen ik op een gegeven moment ging rennen en "voet, voet" bleef roepen en onderwijl voor zijn borst in mijn vingers knipte ging hij zelfs proberen om in draf zijn benen vooruit te gooien! Uiteraard was dat niet makkelijk dus dan sprong hij in een soort galop sprong en ging daarna weer gewoon draven. Raar dus, maar vooral erg leuk! Had echt lol vandaag met hem en was super trots! Liep trouwens wel te hijgen na een tijdje hoor Potje voetballen met je paard en dan nog spaanse draf proberen is allemaal niet makkelijk

MissPerfect

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 22:43

Leuk hoor!Waar haal je zo'n voetbal vandaan?

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-06 22:46

Bij de Neckermann met nexpunten

caroline14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 23:00

hee leuk joh heb ook zon bal aleen ik gebruikte hem voor een bureau bal waar hij ijgelijk voor bedold is omdat ik last heb van mijn rug maar mijn broertje ging der mee in de weer en gooide he van de tra enzp heb hem leeglaten lopen maar vind het zonde op hem in de wei te kiepen tien de tijd was hij nog erg prijzig

ga waarschijnlijjk binnekort gewoon een goedkope skippie bal kopen kunnen ze heb ook vasthuoden en als jet niet werkt en eht is mogelijk knip ik er gewoon de handwaten vanaf :P

blokje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:25

haha ik heb ook zo'n bal alleen dan omdat voor mijn rug.
maar hij word toch niet meer gebruikt..
maar hoe leer je zoiets vidn het zo toff, om te zien!!!

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:29

wauw geweldig weer!!wat doe jij dat toch knap,om hem dat allemaal te leren,maar je begrijpt wel dat ik nu graag foto's wil zien van de passage,de sprongen,en de spaanse draf!!

tumtummie

Re: Voetballen en trainingsperikelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:36

Ja ik wil nu ook foto's zien van de andere dingen die je gedaan hebt! En dat kleedje ook helemaal geweldig!

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-06 11:42

Ik zal eens een filmcamera meenemen, dan zitten we niet aan 13 sec van mijn telefoontoestel gebonden En dan kunnen we misschien nog wat andere dingen vastleggen, mits ik hem weer zo enthousiast krijg

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:46

wacht met spanning af!!

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-06 17:01

Dan zal ik proberen dit weekend nog te gaan (laten ) filmen!

EnelyaT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 17:11

Ik ben echt Jauke - fan
Jullie zijn zo leuk samen!
Ik heb mijn paard nu 'voet' geleerd.. en 'buig' maar dan opzij buigen (hoofd richting buik)
De rest wil hij niet, hij is echt té gek op de snoepjes..

Heb jij ook, dat als je staat te poetsen ofzo, dat hij dan opeens met zn benen gaat zwaaien, en je aankijkt van: 'brokje?'
Maarja, ik wacht ook in spanning af

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:27

waaaah wat gaaf! * wil binnenkort een minicursus VD van Amable
Heel leuk om te zien weer,echt lol met je knol

Bonny_CT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:45

geweldig, ik vind die filmpjes echt super.. en bij dat kleedje 1 duw, kijk baas goed he, mag ik nu snoepje... schitterend

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 21:47

Leuk dat je hem leert om zo'n kleedje uit te rollen
Hij doet het al goed hoor

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 20:29

Dank jullie wel!

Missevil > In het begin heeft hij het wel eens geprobeerd Maar ondertussen weet hij dondersgoed dat we alleen gaan VDen in de bak of als ik het aangeef. En vooral niet tijdens het poetsen

Kjoetie > Je moet echt een keer langs komen! Is gezellig