Ook minder leuke dingen waren er. Sven is nog tijdje ziek geweest. Ik ben tijdje uit de running geweest omdat mijn schouder uit de kom was. Maar al met al was het weer een super jaar.
Dus voor iedereen nog de beste wensen in 2006
Januari
Eigenlijk alleen lekker buiten wezen rijden en beetje trainen
Februari
Lancering van het ROUGE setje die nog steeds veelvuldig gebruikt wordt. En we hadden nog onze eerste springwedstrijd 3wp en 1e prijs

Voordat we onze eerste springwedstrijd hadden, even een springlesjeMaart
Trainen, Dressuurwedstrijd en we hadden een showdag van manege. Daar deden we met de Texelsepaardenmutsen ( http://www.detexelsepaardenmutsen.tk) nog een leuk blacklightshowtje
Inrijden, blacklightshowApril
Het begint weer voorjaar te worden. Dat betekend lekker naar het strand en trainen in het zonnetje. En de laatste indoor dressuurwedstrijden. En de 1e outdoor TEXEL-WEEKEND

Mei
Vooral veel trainen. Weer wedstrijdje met 170 punten
en onze crosstraining was weer begonnen!!

Ook nog even een springwedstrijdje
Crosstraining
Juni
Lekker lol maken deze maand. 1 wedstrijd gereden en laatste puntjes gehaald voor de L...daarna geen dressuur wedstrijden meer gereden. Dus dit jaar ons L-debuut. Ook de introducering van HV-polo team setje en het Rouge halster
De springlessen bij ronald gaan gewoon door.
Laatste B wedstrijd
Hv polo setje 
Rouge halsterJuli
Veel foto's gemaakt. En ook weer lekker een beetje lol maken. En onze lichtblauwe setje is compleet

Natuurlijk vergeten we ons rouge setje nietAugustus
Onze eerste Cross in dijksgatbos. En wat was het leuk
Ik denk dat dat echt één van onze hoogte punten was. In één woord GEWELDIG...

september
Tsja..in deze maand ging mijn schouder uit de kom. Dus het was een rustig maandje. Het was een maand met veel longeren
met mijn armpje even rijden, en sven zag er ook niet al te 'mooi' uit

Oktober
Me mitella mocht eraf. Maar me arm was nog steeds erg kwetsbaar. Dus nog steeds aan het longeren en daarna weer rustig aan beetje rijden.
Eerste keer er weer op
November
Na mijn schouder weer een springwedstrijd gereden. 3 wp en 1e prijs + sjabrak vanwege de hoogste stijlpunten

December
laatste maand van het jaar. Sven zag voor het eerst dit jaar sneeuw, en ging helemaal uit haar dak. En natuurlijk het Kerstbokaal. Het was weer leuk. 2x 1e en totaal 5e.

SpringenZo zeg...wat een foto's hahah sorry
Daaaaaaaag
hele leuke foto's goed idee zo'n jaaroverzicht, ik vind sven een erg leuk paard (pony) en je hebt leuke setjes 
.. ik ben jaloers op je houding trouwens!! Ben normaal niet zo gek op fjorden, maar vind dit toch wel een mooie
...