Oma is een merrie van de staleigenaar.
Ze heet eigenlijk mylandra en is een ElcaroxRenville.
We noemen haar oma omdat ze biologisch (pff wat een woord) gezien al oma is.
Want 2 van haar dochters hebben al een veulentje gehad (en 1 daarvan zelfs al 2)
Ik weet niet precies hou oud ze is, maar sinds dit jaar is ze na 2,5/3jaar (euuhh vorig jaar, 2005) weer onder het zadel.
Ze is dus zo'n tijd niet bereden omdat ze af en toe tijdens het rijden omhoog kwam.
Omdat ze dus gewoon geen zin had om te werken en diegene die erop reed vond dat eng en ging er dus niet meer op.
Ze had geen last van haar rug of wat dan ook want dat is allemaal nagekeken.
Dit jaar ging een meisje van stal erop rijden om te kijken of ze dat omhoog komen eruit kon krijgen.
In het begin ging ze als je wat van d'r vroeg (of teveel vroeg) nog wel omhoog, maar dat meisje heeft d'r toen een paar keer goed op d'r donder gegeven en nu doet ze het niet meer (even afkloppen).
En sinds kort rijd ik er af en toe op als ik zin/tijd heb.
Het zijn niet zoveel foto's en ze zijn ook niet zo super, maar mijn moeder kan niet zo goed met mijn digi overweg.
Oh ja, houd er even rekening mee dat ik geen paarden gewend ben, ik rijd namelijk altijd op een pony van 1.51m en dit paard loopt daarbij vergeleken zoooo anders.
Ik moet er nog een beetje aan wennen aan de andere passen.
Even commentaar op mezelf:
* Schouders naar achteren, meer rechtop
* Letten op pianohandjes
* Tenen naar binnen
Maar... ik heb een CAP op en dat is toch alweer een pluspunt of niet?
Even op de poetsplaats (zien jullie die ruitjes rechts? daar heeft ze er even later per ongeluk 1 van ingetikt met haar neus)
Hoofdje
Andere kant
En rijden maar!
Mijn moeder heeft helaas geen stapfoto's gemaakt.
Drafje (schouders naar achteren, dan zit ik wat meer rechtop)
Nee, er liggen geen euries op de grond
(tenen naar binnen)Beetje onduidelijke foto
Nog een draffoto
Lijkt net een stomende wilde stier! (hier schrok ze net ergens van, vandaar mijn rechterhand)
Let niet op mijn kop....
Galopje, ik moet meer rechtop zitten
Beetje wazige galopfoto
Ook een beetje wazig
Deze vond ik wel cool
Nou, dit waren de foto's.
Commentaar mag best, maar ik moet er wel wat aan hebben...
Afkraken doe je maar bij iemand anders..
, ziet er lief uit, commentaar heb je zelf al gegeven, duss!

dat wil ik niet weten waar ik op uit ga komen...