Ik dacht laat ik ook eens wat foto's van mijn pony kanjer op bokt zetten. Het zijn foto's door het hele jaar heen want ik heb hem nog maar een jaartje. Ik weet dat er nog heel veel veranderd moet worden maar hij is nog een beetje sterk voor me maar met goede les kom ik er hopelijk wel.Ik hoop dat jullie opbouwende kritiek geven.
Mijn punten waar ik op aan moet werken:
- Ontspannen
- Handen niet vastzetten
- Beter op mijn kont zitten
en er zijn vast nog veel meer dingetjes
Hier zijn lieve maar erg sullige hoofdje in Januarie 2005
Dit was op me eerste onderlinge wedstrijdje in Juni(Hier kun je goed zien dat als hij zich sterk maakt ik gespannen ga zitten
foei)Zelfde wedstrijd.Wat gingen we toch hard de bocht door.
In de zomer ongeveer in Juli of begin Augustus.Net na het losrijden proberen hem een beetje oppakken.
Een drafje.Het lukte me toen nog niet om volledige ontspanning te krijgen.
Toen ging meneer even wegcrossen.
Galopje.hij is daarmee altijd erg sterk en drukt ze rug gauw weg maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik me handen vast ga zetten en niet meer op me kont ga zitten.ow ow ow.
en toen begon meneer me hand toch ook maar eens op te zoeken.We kunnen het wel.Alleen dan zit ik er weer eens zo vaag op.
Nog even een uitstapfoto.Naar jezelf kijken is altijd leuk hea.
Eventjes een fotootje van zijn lieve hoofdje.
En zijn welverdiende beloning.
Sorry voor de hoeveelheid.Ik hoop dat jullie goeie tips hebben en wees niet te streng want hier had k em nog maar een half jaar en hij is best moeilijk te rijden.Ik heb geen recentere foto's.Wel jammer want in september en eind augustus liep hij aldoor heel ontspannen en netjes aan de teugel etc.Er komen ook niet zo snel nieuwe foto's want ik heb laatst een hele erge terugval gehad en we zijn het vertrouwen een beetje kwijtgeraakt met rijden in elkaar maar daar zijn we hard mee aan het werk om dat terug te krijgen.
Groetjes kellie
p.s sorry voor het lange verheel
Ziet er leuk uit! misschien je handen iets meer bij elkaar houden ?