Nou naar verwoede pogingen vielen mijn gegadigden aardig snel af om foto's te maken. Dus dan maar zelf wat aan elkaar knutselen
. Dit is Lian mijn stermerie KWPN 11 jarig, een eigenwijze bitch (just like me sometimes
). Maar goed, naar de foto's, ffies vooraf voordat iemand daar comentaar op geeft. Ik ben niet echt handig uitgevallen, dus longeerlijnen een zweep en ook nog een digi in mijn handjes viel beetje tegen
. Maar goed, iets beter dan niets. Daarom zijn de foto's wat beweegt, donker en is de longeerlijn vaak veels te lang...1. In de stal (kan wel lief kijken als je een snoepje hebt
)
2. Is kindje ook nog aanwezig?

3. Jah hor
(dochter, 5 jaar nog onbeleerd)
Ohjah, en graag comentaar over hoe ik verder met der kan trainen. Ben van plan om in de lente echt dressuur met der gaan doen. Ben nu op buitenritten aangewezen omdat de bak zoals je ziet niet rijbaar is
. En een 'springen' kan ze pas sinds een maandje, tis een tuiger van origine. En jah die leren ze niet springen
.Dus tips hoe ik het verder kan aanpakken zijn welkom, mits vriendelijk en onderbouwd zodat ik het snap
.4. Even poseren met nieuwe setje peesjes (heb ook nog een dekje erbij)

5. Eerst ffies lekker de benen strekken

6. Stappen

7. Drafje

8. Galop

9.Strekken of verzamelen?

10.Beentje

11. Mooie galop

12. Nog een beentje

Andere hand
13. Ffies rustig stappen

14.

15. Verzamelen

16.

17.

18. Bakkabouters

19. Strekken

20. Ontstpannen

Poging tot springen (kan ze pas een maandje)
21. 'Aanrijden'

22. Sprongetje

23. 'Landing'

24. Afzet

25. 'Landing'

26. Alles omver

27.Uitstappen

28. Moe en lief

Nou brand allemaal maar los...

En sommige tuigers kunnen heel goed springen hoor, dus waarschijnlijk komt het wel goed! Veel oefenen, maar inderdaad lekker zonder hulpteugels, zodat ze alle vrijheid heeft.
doeii
.