Ze had al stuk of 4 keer onder het zadel gelopen, meer wisten we niet..
Nou ik weet iig dat het zeker geen gemeen paardje is, dat ze nog een beetje wankel loopt en dat ze een superruime draf heeft..
Eerst aan de longeerlijn, er zit een correctie halster om omdat we haar nog nooit aan haar bit hebben gelongeerd.
Toen in alle rust eerst hangen, maar ik ben er zo opgegaan want ze stond onwijs rustig.
Even met ukkie praten, de eigenaars vertelden hoe ik moest gaan zitten.
Ik moest ver naar voren zitten, kon me zit nog niet helemaal vinden. Hier probeerde ik weg te stappen
Na een paar keer kreeg ze de hulpen door, ik heb met een ontspannen teugel haar even gestapt. Na een kwartier even de teugels opgepakt en gedraaft. Wanneer ze ging aandraven schoot ze weg, dat was erg wennen voor mij. In de hoeken ging ze een beetje huppelen, waarschijnlijk omdat ze gewend was de kar in de hoeken vooruit te trekken met kracht. Die ze weinig heeft.
Ze was zo onwijs ontspannen, ze vond een paar dingen eng in de bak. Maar ze is niet 1 keer weggesprongen, ze heeft geen stap verkeerd gezet.
Toen is de dochter van de eigenaaar er even opgegaan, want die moest er verder mee. Want ik heb al 2 paardjes..
Ook daar was ze erg braaf mee. Alleen toen de paarden weggingen uit de andere (naastliggende) bak voelde ze zich eenzaam en begon de hele tijd te hinniken

Ik moet echt zeggen dat het een super paardje is!